Vad är den minsta insatsen hos GGBET Sweden?

Pohdiskelua ja käytännön vinkkejä ihmisten ja sosiaalisten tilanteiden ymmärtämiseen.
Jedi_1_6
Viesti:

Vad är den minsta insatsen hos GGBET Sweden?

Viesti Kirjoittaja Jedi_1_6 » 16.04.2026 13:03

Jag är ny här och planerar precis att skaffa ett konto hos GGBET i Sverige. Det som alltid har hållit mig tillbaka från betting är att man ofta måste riskera stora summor direkt, och jag är en försiktig person som först bara vill förstå hur sajten fungerar. Ni som har varit med ett tag, vad är den minsta tillåtna insatsen enligt reglerna? Kan man satsa väldigt lite, bara några kronor, för att testa sina prognoser?

Jedi_1_6
Viesti:

Re: Vad är den minsta insatsen hos GGBET Sweden?

Viesti Kirjoittaja Jedi_1_6 » 16.04.2026 13:04

Det är viktigt för mig att veta om det är någon skillnad på gränserna mellan förhandsspel (pre-match) och live-events. Jag undrar också om minimibeloppet beror på sporten, då jag tänker börja med fotboll men kanske går över till tennis senare. Jag vore tacksam för konkreta siffror, så att jag inte gör en insättning bara för att upptäcka att varje spel måste vara rejält, vilket jag inte är redo för än.

Rex999
Viesti:

Re: Vad är den minsta insatsen hos GGBET Sweden?

Viesti Kirjoittaja Rex999 » 16.04.2026 13:23

Jag förstår dig precis, för jag var i samma sits när jag registrerade mig på plattformen förra året. Jag minns att det pågick en stor Dota 2-turnering och jag ville verkligen satsa på att Spirit skulle vinna, men jag var livrädd för att förlora allt på ett bräde. Jag tvekade länge och tänkte satsa 5 euro till att börja med, men var ändå orolig för om det var för lite och om systemet ens skulle ta emot summan. Jag började leta efter info på deras sajt för att inte verka helt bakom flötet. På startsidan https://ggbet-se.com hittade jag reglerna, och det jag såg där överraskade mig verkligen. Det visar sig att den minsta insatsen bara är 0,05 euro! Det är ju nästan ingenting, särskilt eftersom jag ofta hört vänner som spelar på andra svenska plattformar klaga på höga trösklar. Vad planerar du själv att satsa på mest – klassisk sport eller är det e-sport som gäller för din del?

Vastaa Viestiin