Monilla käyttö on myös hallitumpaa, eikä varsinaisesti humaltuminen ole kovinkaan monelle se päätavoite.
Kannanottoni tutkimukseen päättynyt
Joinhan siis minäkin vielä vähän aikaa sitten varsin paljonkin kahvia. Tai no mikä sitten on paljon, yleensä join sellaisen 2-4 kuppia päivässä (minulle se on paljon!). Kahvin mausta sinällään pidin, itse nimenomaan vaaleapaahtoisesta laten tapaisesta tai jopa maitokahvista. Yleensä join ihan kaupan Juhla Mokka/Kulta Katriina -laatuja. Tummapaahtoisista tai muista voimakasaromisista en ole koskaan välittänyt. Myös väsymystä kofeiini oli oivallinen keino helpottamaan, pari kuppia kerralla juotuna kuitenkin sinänsä harvakseltaan tehosi kummasti.Passepartout kirjoitti:Kun Niksuu mainitsi kahvin, niin kahvihan on ainoa syy nousta aamulla sängystä. Meillä juodaan Löfbergs Lilan Crescendoa, siinä on todella hyvä hinta-laatu-suhde. Kadun kaikkia niitä vuosia jotka tuhlasin vaaleapaahtoiseen kahviin. Koska olen auttamaton snobi, en suostu juomaan seisonutta kahvia. Enkä yleensä juo kahvia kuin yhden mukillisen aamulla, loppupäivä mennään sitten eri väristen teiden voimalla. Miten tee muuten pitäisi oikeasti taivuttaa?
Tämän tavallaan allekirjoitan. Joskus tuntuu ihan kuin aivot oikein "huutaisivat" sokeria. En sitten tiedä onko kyse varsinaisesta riippuvuudesta vai enemmänkin siitä, kun monesti sanotaan että esimerkiksi masentuneet aivot oikein "janoavat" serotoniinia sisältäviä ruokia. Suklaat, keksit, leivonnaiset ja muuthan ovat oiva lähde.Dilemma kirjoitti:Kaikista pahiten olen varmaan kuitenkin riippuvainen sokerista.
Tämän tapaisesta menosta tuntuisi aika moni introvertti tykkäävän. Suurin osa kavereistani on myöskin introvertteja, ja monesti jos jossain juomassa käydään niin vältetään niitä kaikista meluisimpia paikkoja. Parastahan siinä yhdessä juomisessa on juuri se keskustelu (tai "keskustelu"), eli siis parempi mennä paikkaan missä kuulee mitä puhutaan. Hyviä paikkoja esim. rauhallisimmat pubit, kaverin kämppä, mökkiviikonloppu korvessa ja muut vastaavat.anuski kirjoitti:Baareissa en tykkää pyöriä, joskus on kuitenkin ihan kiva mennä pienellä kivalla porukalla vaikka pubiin istumaan. Kuitenkin jonnekin jossa voi keskustella eikä tarvitse huutaa musiikin yli
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: xoriah ja 66 vierailijaa