Vähän samaa itselläni, tosin lähinnä puhelimella. Custom romien asentelua yms. Tietokoneilla en tykkää pelata. Pelaan hyvin vähän. Sitäkin enemmän tykkään muuten vain viritellä.niksuu93 kirjoitti:Täällä hyvin pitkälti sama homma. Minua kiinnostaa suuresti erilaiset käyttö- ja tiedostojärjestelmät, niiden toiminta (myös sen kuoren alla) ja tosiaan kaikenlainen tietokoneella virittely, www-koodaus, ohjelmointi jne.. Oon pyöritellyt paljon mm. erilaisia UNIX/Linux -järjestelmiä ja halunnut oppia niiden logiikkaa sen taustalla. Paljon myös testailen erilaisia nettipalveluita, ohjelmistoja ja yritän syventää tietotaitouttani. Joskus on myös mukava verestää muistoja jollain klassikopeleillä.Försti kirjoitti:Harrastan nörtteyttä, näin kevyesti ilmaisten. Tarkemmin minulle tuo tarkottaa kaikenlaista virittelyä ja säätämistä pääsääntöisesti tietokoneella alkaen ihan vanhojen pelien modaamisesta ja Linuxien virittelystä.![]()
Nörtteyttä siis harrastan, mutta jotenkin en vain itseäni miksikään stereotypiseksi nörtiksi tunnista. Ei ole rillejä, en ole "kukkakeppi" ja kiinnostaa minua siis paljon muukin.
Muita harrastuksia ovat mm. Valokuvaus, hiihto, pienoismallit retkeily, varsinkin nuorempana lukeminen. Hiihto on kiva laji koska saa liikuntaa, ei tarvitse nähdä ihmisiä, ja on vain mukavaa. Valokuvauksellakin olen välillä keplotellut itseni pois small talkista. Jos on porukka joka juttelee innostuneesti, niin kun alkaa ottamaan valokuvia, kukaan ei kiinnitä huomiota. Lisäksi muut tykkäävät kun on muistoja. Lisäksi se on mukavaa.
Retkeilyä en ole harrastanut yksin, vaikka olisikin toiveeni, ihan turvallisuus syistä. Mutta mukavaa se silti on.