Asun vielä kotona , ja mulla on pikkusiskon kanssa yhteinen huone. Illat on täyttä tuskaa, koska pystyn menemään nukkumaan vastakun siskoni on nukahtanut

Miksi pystyt nukahtamaan vasta pikkusiskon jälkeen? Ootko miettinyt syitä nukahtamisvaikeuksiin? Kuten stressi tai introverttina liian vähäinen yksinolo ja oma tila? Tai entä jos luonnollinen unirytmisi onkin erilainen? Esim itselläni on bifaasinen rytmi, joka "alkaa" yöllä 1-4 aikaan.helinä kirjoitti:Mulle nukkuminen on maailman hankalin asia. Etenkin se nukahtaminen, joskus se saattaa viedä montakin tuntia...
Asun vielä kotona , ja mulla on pikkusiskon kanssa yhteinen huone. Illat on täyttä tuskaa, koska pystyn menemään nukkumaan vastakun siskoni on nukahtanutjoskus herään monta kertaa yössä tai sitten nään painajaisia monta viikkoa peräkkäin. Olisi elämä paljon helpompaa jos ei pitäisi nukkua...
Ei kovin hyvä asetelma introvertille, kun ei ollenkaan omaa tilaa missä saisi olla tarvittaessa kokonaan yksin. Nukahtamisvaikeuksien taustalla voi hyvinkin olla introvertille liian vähäinen yksinolo ja oman tilan puute. Mä ainakin itse huomaan helposti, että jos olen vaikka yökylässä jossain ja ei ole mahdollisuutta hakeutua mihinkään suljettuun tilaan edes hetkellisesti sitä sosiaalisuutta ja muita ihmisiä karkuun, lähden vaikka käymään ulkona ja istuskelen jossain penkillä ajatuksissani musiikkia kuunnellen. Tämä yksinkertaisesti siksi, koska mun on saatava olla säännöllisesti täysin yksin omissa oloissani. Jos visiitti on vaikka luokkaa 2-3pvä, se imee minut ihan kuiviin ja sitten joudunkin palautumaan kotonani reissusta vain pari päivää lepäillen.helinä kirjoitti:Mulle nukkuminen on maailman hankalin asia. Etenkin se nukahtaminen, joskus se saattaa viedä montakin tuntia...
Asun vielä kotona , ja mulla on pikkusiskon kanssa yhteinen huone. Illat on täyttä tuskaa, koska pystyn menemään nukkumaan vastakun siskoni on nukahtanutjoskus herään monta kertaa yössä tai sitten nään painajaisia monta viikkoa peräkkäin. Olisi elämä paljon helpompaa jos ei pitäisi nukkua...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa