Oletko varattu?

Kaikki ihmissuhteisiin liittyvät aiheet.

Oletko varattu?

Voit valita 1 vaihtoehdon

Näytä tulokset

intro68
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja intro68 » 21.06.2019 22:03

Esfp otti ja varasti mut, istj:n. Paperilla ei hyvä matchi mutta käytäntö on jo muuta osoittanut. Niin hyvin ymmärtää mun tarpeet yksinoloon eikä patista liikoja pälpättämään. Kyllä on tätä miestä nyt lykästänyt 😀.

Vieras

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja Vieras » 12.07.2019 22:44

Olen nainen, 25-vuotias ja vapaa. Kerran seurustellut, sekin suht lyhyt, puolitoista vuotta.

Oon tavannut elämässäni n. 30-40 miestä. Niistä ehkä pari kymmentä vain kerran ja parinkymmentä joko pidempää ja lyhyempää säätöä.

Ei natsaa ei, enkä tiedä miksi. Ihmettelen oikeastaan miksi kukaan musta edes tykkäisi? Sehän tässä varmaan kiikastaakin, huono itsetunto enkä oikein pidä itsestäni, vaikka ihmiset yleensä sanovat että oon kiva ja rauhallinen persoona, jonka kanssa on helppo olla.

Sukulaiset ja työkaverit pommittaa kysymyksillä, miksei mulla oo ketään. Vastaan aina, että yksin on kivempaa. No kukapa oikeesti haluaa jäädä yksin? Jokainen haluaa varmasti tulla rakastetuksi omana itsenään, sellaisena kuin on.

Vastaa Viestiin