Minkä ikäisiä te olette?

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Kettukarkki
Viestit: 3
Liittynyt: 23.06.2018 10:09
Viesti:

Re: Minkä ikäisiä te olette?

Viesti Kirjoittaja Kettukarkki » 23.06.2018 10:55

Vuosia mittarissa 31.
Oletteko huomanneet että tulisitte erityisesti toimeen itseänne vanhempien tai nuorempien ihmisten kanssa? Vai eikö iällä ole väliä?
En tiedä mistä johtuu, mutta itse tunnun tulevan paremmin toimeen itseäni vanhempien ihmisten kanssa.

Kummitus
Viestit: 7
Liittynyt: 11.11.2017 21:41
Viesti:

Re: Minkä ikäisiä te olette?

Viesti Kirjoittaja Kummitus » 04.07.2018 07:07

Kettukarkki kirjoitti:
23.06.2018 10:55
Oletteko huomanneet että tulisitte erityisesti toimeen itseänne vanhempien tai nuorempien ihmisten kanssa? Vai eikö iällä ole väliä?
En tiedä mistä johtuu, mutta itse tunnun tulevan paremmin toimeen itseäni vanhempien ihmisten kanssa.
Sama juttu mulla, että jostain syystä olen kokenut helpommaksi tulla toimeen itseäni vanhempien ihmisten kanssa. Nykyään kontrasti ei ole ehkä yhtä suuri kuin se oli vielä muutama vuosi sitten. En tiedä mistä johtuu. Ehkä omalla kohdalla siitä että työpaikat missä olen ollut niin pääsääntöisesti henkilöstö on ollut itseäni huomattavasti vanhempaa.

Harrastusten puolesta olen tekemisissä sellaisessa porukassa missä on paljon oman ikäisiä (+/- 2v). Monesti tuntuu että ei saa tarttumapintaa oikein niihin juttuihin mistä aina puhutaan. No, väliäkös tuolla, oon sitten hiljaa ja kuuntelen sivusta.

Kyllä se joskus ärsytti erityisesti vastakkaisen sukupullen kohdalla. Nuorten likkojen kanssa meinas jäätyä aina vaikkei olis ollut mitään taka-ajatuksiakaan, kun taas sitten vanhempien naisoletettujen kohdalla asia täysin päinvastoin. Jossain määrin tuo on kyllä jo koomistakin. Kai sitä sitten yritti tahtomattaan tehdä hyvän vaikutuksen ja mietti liikaa omia sanomisiaan / käytöstään. Ehkä sama ollut jossain määrin myös oamaa sukupuolta olevien kanssa. Omanikäisilleen sitä yrittää esiintyä nokkelana/hauskana/fiksuna/hyvänä tyyppinä, vanhempien ihmisten seurassa taustalla on ehkä sitten ajatus että "mitä väliä mitä minusta ajattelevat". Vaikka nyt kun miettii niin pitäs olla ehkä toisinpäin.

No, toisaalta, mitä väliä koko asialla. :lol:


markus999
Viestit: 1
Liittynyt: 23.07.2018 19:00
Viesti:

Re: Minkä ikäisiä te olette?

Viesti Kirjoittaja markus999 » 23.07.2018 19:03

Ikää pamahti eilen 27. Alkaa pian 30 kriisi.. :shock:

maaritnilsi
Viestit: 1
Liittynyt: 23.07.2018 19:04
Viesti:

Re: Minkä ikäisiä te olette?

Viesti Kirjoittaja maaritnilsi » 23.07.2018 19:07

Minulla ikää 36. Kyllä se kriisi nopeasti unohtuu. Ainakin kun alkaa 40 kriisi lähestyä! :shock:

panuski
Viestit: 1
Liittynyt: 23.07.2018 19:09
Viesti:

Re: Minkä ikäisiä te olette?

Viesti Kirjoittaja panuski » 23.07.2018 19:11

Täytän tammikuun kuudes päivä 26 vuotta :)




Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa