Urheilu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
maaku
Viestit: 19
Liittynyt: 22.11.2016 19:16
Viesti:

Re: Urheilu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Viesti Kirjoittaja maaku » 23.11.2016 19:08

Urheilun katsominen ei juuri kiinnosta, jotain Olympialaisia ja jääkiekon mm-kisoja tulee kyllä tietysti sivusilmällä katsottua.

En myöskään harrasta mitään erityistä liikuntaa. Käyn koiran kanssa kävelyillä (olen alkanut nyt myös juoksemaan osan matkasta) ja nautin kun saan lenkeillä olla yksinäni omien ajatusteni kanssa. Parasta nollausta aivoille työpäivän jälkeen. Lisäksi tasaiseen rytmiin tapahtuva monotoninen liikunta on jotenkin todella rauhoittavaa muutenkin. Käyn joskus myös vesijuoksemassa työkaverin kanssa. Oon ihan surkea uimisessa, mutta tuo vesijuoksu on ihan kivaa. Hiihtoa olisi hauska kokeilla taas pitkästä aikaa jossain vaiheessa mutta pitäisi vaan hankkia sukset ensin. Lumikengät olisi myös talveksi kivat, voisi sitten painella pitkin metsiä hangessa niillä.

Joukkuelajit ei kiinnosta eikä salilla käyminen. Ryhmäliikuntaa voisin kokeilla, jos se olisi kuitenkin sellaista, että jokainen keskittyy vain omaan suoritukseensa siinä. Pitäisi varmaan kuitenkin ainakin kotona edes alkaa harrastaa jotain lihaskuntoa vastapainoksi istumatyölle.

Vieras

Re: Urheilu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Viesti Kirjoittaja Vieras » 24.11.2016 16:17

Kai me introvertitkin voidaan olla kiinnostuneita urheilusta. Tunnnen urheilun seuraamisesta ja harrastamisesta kiinnostuneita introverttejä.
Eivät kaikki halua vain löhötä kotinurkissa. Kaikilla ihmisillä on erilainen liikkumisen tarven, jotkut tuntuvat tarvitsevan jatkuvasti liikettä hypähdellä tai muuta paikasta toiseen ravaamista. Itse tosin edustan tyyppiä, joka ei paljoa liikettä päivässä kaipaa. Poikani, tosin ekstrovertti luonteeltaan, tarvitsee liikkumista todella paljon verrattuna minuun. Hän on todella nopea ja liikkuvainen lapsi,. Itse harrastan lenkkeilyä ja ajoittain kuntosaliharjoittelua, mutta ryhmäliikunta tunnit peilisalissa saavat lisäävät minulla harmaiden hiusten määrää. Vihaan kilpailua ja muihin ihmisiin vertaamista.

Juhanus
Viestit: 2
Liittynyt: 26.03.2017 00:21
Viesti:

Re: Urheilu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Viesti Kirjoittaja Juhanus » 26.03.2017 00:26

Mua ei kans kiinnosta urheilu, varsinkaan jääkiekko, jalkapallo tai muu joukkuelaji. En oo muistaakseni ikinä katsonut yhtään tuollaista ottelua :) Koska olen myös HSP, en pidä otteluiden aiheuttamasta jännityksestä kropassa. Muutenkin pettymys tulokseen tuntuu normaalia voimakkaammin.

M -70

Zakarias
Viestit: 9
Liittynyt: 04.12.2016 09:54
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Urheilu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Viesti Kirjoittaja Zakarias » 27.03.2017 22:11

Kuten täällä aikaisemminkin sanottua, eniten v*tuttaa, lätkä, jalkapallo, moottoriurheilu, lentopallo ja kaikki muutkin vouhotuslajit. Ehkei niinkään pelkästään ärsytä nuo lajit, vaan näiden lajien parissa touhuavat ihmiset. Ei saa yleistää, tietenkään, mutta jalkapalloa ja lätkää harrastavista en osaa sanoa muuta kuin ovat ihme vollottajia ja koulukiusaajia, puupäisyydestä puhumattakaan.

No ehkä olis eri ääni kellossa, jos joskus olis ollu potkupallossa hyvä ja osannu/viittiny luistella :D. Ehkä tosiaan on näidenihmisten "syytä", että pilasivat kaiken ala- ja yläasteella.
O tempora, o mores.

Avatar
Andras
Viestit: 94
Liittynyt: 01.05.2016 14:11
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Urheilu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Viesti Kirjoittaja Andras » 02.04.2017 22:23

Juhanus kirjoitti:Koska olen myös HSP, en pidä otteluiden aiheuttamasta jännityksestä kropassa.
Mielenkiintoista, millainen viihde/taide aiheuttaa sinulle eniten jännitystä?

Juhanus
Viestit: 2
Liittynyt: 26.03.2017 00:21
Viesti:

Re: Urheilu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Viesti Kirjoittaja Juhanus » 04.05.2017 16:13

Andras kirjoitti:
Juhanus kirjoitti:Koska olen myös HSP, en pidä otteluiden aiheuttamasta jännityksestä kropassa.
Mielenkiintoista, millainen viihde/taide aiheuttaa sinulle eniten jännitystä?
Kaikenlainen urheilu koska jännitetään miten joku pärjää.

Avatar
Andras
Viestit: 94
Liittynyt: 01.05.2016 14:11
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Urheilu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Viesti Kirjoittaja Andras » 10.05.2017 05:17

Juhanus kirjoitti:Kaikenlainen urheilu koska jännitetään miten joku pärjää.
Aaa ok, tossa mielessä. Mun oli vaikea hahmottaa mistä oli kyse, koska mulle on aina yhdentekevää kuka voittaa.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa