Kissat ja introvertit

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
andylin
Viestit: 7
Liittynyt: 07.02.2016 21:01
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kissat ja introvertit

Viesti Kirjoittaja andylin » 25.02.2016 19:19

Olen kahden kissan ylpeä omistaja, rakastan kissoja yli kaiken :D Koirista pidän myös, suorastaan rakastan siskoni koiria. Mutta samalla niitä seuratessa on vaan tullut enemmän selväksi että omaa koiraa tuskin tulen koskaan hankkimaan, koska tuntuu kuin ne vaatisivat enemmän huomiota + en osaisi kouluttaa niitä. Toisaalta toinen kissoistani on auttamattoman huomionkipeä, mutta onneksi on kuitenkin se toinen kissa johon purkaa energiaa :lol:

Avatar
Afuze
Viestit: 23
Liittynyt: 31.08.2015 05:17
Viesti:

Re: Kissat ja introvertit

Viesti Kirjoittaja Afuze » 26.02.2016 23:45

Välillä meinaan tulla hulluksi vain siksi, kun mietin, miten ihania kissat ovat. :D Ei vaan voi käsittää, joku niissä vetoaa silleen ettei pystys ikinä olemaan ilman. Pitää myös kokoajan vahtia että niillä on kaikki hyvin...

Olen siis tätä tunnesidettä pohtinut paljon viimeaikoina.
Normaalit ovat naamatonta massaa. Vialliset ovat täydellisiä.

Avatar
Skitsoidi
Viestit: 75
Liittynyt: 28.09.2015 22:41
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti:

Re: Kissat ja introvertit

Viesti Kirjoittaja Skitsoidi » 27.02.2016 23:41

Kuistini alla asuu kissa omasta vapaasta tahdostaan kuten kuistini päällä lintu myöskin omasta vapaasta tahdostaan.
INFJ/ISFP sekä Puu-Lohikäärme

Jokiska
Viestit: 16
Liittynyt: 05.03.2016 19:26
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kissat ja introvertit

Viesti Kirjoittaja Jokiska » 11.03.2016 20:07

Minulla on koira ja kissa, molemmista tykkään vaikkakin eri tavoin. Koiran kanssa lenkkeillään ja se pitää minut liikkeellä, kissa taas pitää huolta henkisestä hyvinvoinnista. Kissa on myös introvertti, ehkä se siksi onkin valloittanut paikkansa. Se inhoaa sylissä olemista, mutta on aina sohvalla vieressä kun luen tai katson elokuvaa tms. Sen kehräys on hypnoottista ja resonoi suoraan sieluun. Koira on oppinut lukemaan minua ja tietää milloin voi tulla silitettäväksi ja rapsutettavaksi ja milloin taas olen keskittynyt muuhun.
Luulisin että omassa tapauksessa ratkaisee näiden luonne enemmän kuin se, ovatko kissa tai koira, yhtä hyvin voisi olla kaksi kissaa tai kaksi koiraa. Nyt on vain osunut kohdalle aivan upeat yksilöt molempia.

Avatar
Tauno
Viestit: 22
Liittynyt: 16.03.2016 19:30
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Kissat ja introvertit

Viesti Kirjoittaja Tauno » 16.03.2016 19:57

Kaksi kissaa on, mulla on aina ollut kissa, jaa ei aivan jatkuvasti, ensimmäisen olin saanut 3 vuotiaana.
Liitteet
P3090213.JPG
P3090213.JPG (23.17 KiB) Katsottu 10534 kertaa
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.

Avatar
Helmi
Viestit: 21
Liittynyt: 03.03.2016 21:29
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kissat ja introvertit

Viesti Kirjoittaja Helmi » 17.03.2016 15:36

Kaunis katti, Tauno!

Avatar
Tauno
Viestit: 22
Liittynyt: 16.03.2016 19:30
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Kissat ja introvertit

Viesti Kirjoittaja Tauno » 17.03.2016 19:30

Helmi kirjoitti:Kaunis katti, Tauno!
Niin on, ei uskoisi, että on 12 vuotias poikamies? :lol:
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa