Parannusehdotuksia sivustolle

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Avatar
Overlord
Ylin auktoriteetti
Viestit: 131
Liittynyt: 25.02.2013 16:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja Overlord » 26.02.2013 16:34

Introvertit.net on vasta lapsenkengissään ja vielä on paljon tehtävää. Kaikki mahdolliset ehdotukset, millä sivustosta ja foorumeista saa toimivammat ja selkeämmät otetaan ilolla vastaan.
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides

Rate^

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja Rate^ » 12.03.2013 14:52

Ihan ensiksi kiitos että olet laittanut tämmöisen sivun :)

Itse sanoisin että sivut on hyvät jo sellaisenaan kuin ne tällä hetkellä on.
Lyhyet, selkeät ja ytimekkäät sivut on paremmat kuin semmoiset jossa on liikaa kuvia ja tekstejä.

Foorumien osalta ehkä voisi väri maailmaa muuttaa vaaleammaksi, kuten itse sivutkin on, mutta ei kuitenkaan liian kirkkaaseen valkoiseen.

Kaikki ei tykkää synkän harmaastaa/mustasta, mutta sama toki pätee toiseen ääripäähän.

Foorumi rakenteen osalta voin tähän hätään sanoa että kannattaa seurata tilannetta ja muokata sitten tarpeen mukaan. Toivotaan vaan että mahdollisimman paljon ihmisiä tänne löytää ja saadaan keskusteluja aikaseks.

Rate^

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja Rate^ » 12.03.2013 15:09

Pitäs varmaan rekisteröityä että vois editoida sen sijaan että uutta viestiä.

Mutta ehdotus:

Lisää sivuille linkki: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

Itse sain selville tuon testin avulla että olen introvertti (89%)

Valitettavasti se on englanniksi...

vierailijamies

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja vierailijamies » 28.03.2013 06:32

Pitäisikö tuolla pääsivulla olevan "Kokemuksia" -linkin alla lukea "Tarinoita siitä, millaista on olla ekstrovertti introverttien maailmassa." sijaan "Tarinoita siitä, millaista on olla introvertti ekstroverttien maailmassa." :)

admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 17.01.2013 13:07
Viesti:

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja admin » 02.04.2013 16:31

Pitäisikö tuolla pääsivulla olevan "Kokemuksia" -linkin alla lukea "Tarinoita siitä, millaista on olla ekstrovertti introverttien maailmassa." sijaan "Tarinoita siitä, millaista on olla introvertti ekstroverttien maailmassa."
Korjattu.

Mawerick
Viestit: 109
Liittynyt: 15.04.2013 15:09
Paikkakunta: Yläne
Viesti:

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja Mawerick » 26.04.2013 13:28

Taitaa yksi parannusehdotus olla ihan itsestään selvä kun vilkaisee paria aiempaa viestiä. Boteille pitäisi tehdä jotain. Jos ne pääsevät valloittamaan foorumin, kuolee oikea keskustelu ennen kuin ehtii edes alkamaan.

Avatar
Overlord
Ylin auktoriteetti
Viestit: 131
Liittynyt: 25.02.2013 16:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja Overlord » 12.05.2013 06:53

Mawerick kirjoitti:Taitaa yksi parannusehdotus olla ihan itsestään selvä kun vilkaisee paria aiempaa viestiä. Boteille pitäisi tehdä jotain. Jos ne pääsevät valloittamaan foorumin, kuolee oikea keskustelu ennen kuin ehtii edes alkamaan.
No niin nyt pitäisi bottiongelma olla ratkaistu, ainakin toivon mukaan...
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides

Miumau
Viestit: 4
Liittynyt: 15.08.2013 11:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja Miumau » 15.08.2013 19:15

miten olisi sellainen esittely-alue, missä jokainen käyttäjä aloittaisi ketjun omalla nimellä, ja kirjoittaisi jonkunlainen vapaamuotoinen teksti itsestään... Minulla ainakin on helpompi keskustella ihmisten kaa netissä, jos on edes jotain tietoa.. Ei olisi mitään pakko kirjoittaa pitkiä tarinoita, mutta jotain, ja sitten kun keskustelee, niin voisi sinne aina mennä katsomaan että kuka tämä nyt olikaan... onhan profiilit, mutta ne ovat niin rajallisia... Tarkoitan esim näin:

Otsikko: Ykö Yksinäinen

Hei, Olen Ykö Yksinäinen, 77-vuotias ja Linnanradan Suurin Nörtti. Tulin tänne sivulle, koska haluan tutustua muihin joka viihtyy enemmän tietokoneen edessä kun ulkona tanssimassa. Harrastuksiini kuuluu joogailu, vuorikiipeily ja sudokut. Tykkään myös syvällisistä keskusteluista aiheista leppäkerttujen elämä, oluen valmistuksesta ja meditaatiosta. Introverttisuuteni näkyy parhaiten siinä että en osaa tehdä töitä ryhmissä ja jos joudun lähteä Stockan Hulluihin Päiviin niin en pysty sen jälkeen lähteä kotoa vähintäin viikkoon.


Sitä kuinka paljon haluaa itsestään kirjoittaa, niin olisi jokaisen oma valinta. Olen törmännyt tämmöiseen vastaavaan lähes kaikissa foorumeissa, ja olen kokennut sen myös että se helpottaa kun on uusi foorumille, että mistäs alottaisi tämän foorumin keskusteluihin osallistuminen...

Mawerick
Viestit: 109
Liittynyt: 15.04.2013 15:09
Paikkakunta: Yläne
Viesti:

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja Mawerick » 16.08.2013 20:49

Mulla on sellainen mentaalimielikuva tästä palstasta isona salina, jossa joukko introvertteja istuskelee kukin itsekseen seinän vieressä. Tuo edellisen viestin ehdotus ääneen lausuttuna saa aikaan lähinnä kyräileviä katseita tyyliin "ookkonää ihan kahjo? tai ekstrovertti?" jonka jälkeen jokainen syventyy taas kirjansa/netin tms. pariin ja sali pysyy hiljaisena :lol:

Miumau
Viestit: 4
Liittynyt: 15.08.2013 11:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parannusehdotuksia sivustolle

Viesti Kirjoittaja Miumau » 17.08.2013 07:41

Jos ihan livenä tulee jonnekin uutena, kohteliaisuuksiin kuuluu että esittelee itsensä... ajattelin että se auttaisi just sitä että alkaisi keskustella, jos olisi joku selkeä paikka että "aloita tästä" muuta kun se että lukee säännöt ja mitä ovat olemassa olevat keskusteluaiheet... Enkä tiedä miksi esittely olisi vain ekstroverttien asia... tai jos sä tarkoitit mun esittelyviestiä, niin se nyt oli vaan esittelyesimerkki kirjoitettu huumorille, tai siis mun huumorilla, ja oon kuullut ennenkin että sitä kuulemma ei tajuta.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa