Kiinnostaako roolipelata?

Keskustelua harrastuksista.
Atso
Viestit: 2
Liittynyt: 07.01.2015 19:32
Viesti:

Kiinnostaako roolipelata?

Viesti Kirjoittaja Atso » 27.06.2015 09:47

Terve.

Minulla on ollut jonkin aikaa toiveenani saada joskus kokeilla pelata jotain roolipeliä, mutta minulla ei ole tähän soveltuvia ystäviä. Mietin, että jos täällä olisi joitakuita joilla olisi saman kaltainen tilanne kuin minulla, niin voisimme kokeilla onnistuisiko meiltä lyöttäytyä yhteen ja yrittää pelata.

Tarvitsemme luultavasti jonkun jolla olisi yhtään kokemusta roolipelaamisesta, sillä minulla ei ole muuta kokemusta, kuin muutama video YouTubesta ja veljeltäni kuulemat hyvät asiat. Noviisitkin ovat toivottuja minun puolestani ja jos ei löydy veteraaneja, niin ehkä keksitään jotain.

Pelaajien toivoisin olevan luonteeltaan varttuneita (Kritiikkiä sietävää, avoimia muiden ehdotuksille, jne.) ja kohteliaita. Iällä ja sukupuolella ei ole väliä.

Itse pelaamisen toteuttaisin mieluiten Skypen tai vastaavan kautta ainakin alkuun.

Jos tämä herätti kiinnostuksenne, niin pitäkää mielessä, että minulla ei ole tarkkaa suunnitelmaa. Toivoisin voivani muovata sellaisen yhteisymmärryksessä muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa.

T. Atso

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa