Millaista musiikkia kuuntelette?

Keskustelua harrastuksista.
Aarne Muikkuvuori
Viesti:

Re: Millaista musiikkia kuuntelette?

Viesti Kirjoittaja Aarne Muikkuvuori » 01.05.2020 19:21

Yhtenä päivänä kuuntelin Rachmaninoffia ja liikutuin suuresti ja heti perään Ramonesia livenä, ei niinku mitään tolkkua mutta hauskaa oli kun sain itsellenikin nauraa. Tuo on kyllä aika tyypillistä minulle.
Zappa on ollut kova sana, Bowie, Prince, Deep Forest, Led Zeppelin ja vaikkapa Tedechi Trucks Band tai Mahler. Magnus Lindberg on kingi. Viime viikkoina olen kuunnellut musiikkia Malista, Saharan autiomaasta ja yhtä intialaista tyyppiä, Nitin Sawhney, joka on tehnyt aivan taivaallista musiikkia.
Suomalaista iskelmää tai poppia en viitsi kuunnella, ne ei anna mulle enempää kuin laiha Juhla Mokka.
Kyllä kallossa täytyy kunnolla kutittaa kun musiikkia kuuntelee.
En ole katsonut mitä muut introvertit kuuntelee, mutta onko meillä jotenkin erikoinen musiikkimaku?

MaaOnVoimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MaaOnVoimaa » 10.06.2020 20:28

Nyrkkitappelu on kova. Mä haen aina jotain sellaista mitä ei ole olemassakaan. "Suomipoppi" aiheuttaa oksennusreaktion, se on siis niin paskaa kuin vaan voi olla.

Oldschool hoppari

Viesti Kirjoittaja Oldschool hoppari » 17.09.2020 23:28

musiikkimakuni on aika rajoittunut.

tykkään:

turmion kätilöt
perseraiskaus
paleface
jope ruonansuu
cypress hill
SMC

en tykkää:

cheek
billie eilish
ja kaikki semmonen mainstream paska. olen underground jäbä. FUCK YOU MAINSTREAM MOTHERFUCKERS

Vastaa Viestiin