Sosiaalisista tilanteista johtuvat fyysiset oireet

Kaikki terveyteen - niin fyysiseen kuin psyykkiseen - liittyvät aiheet.
Vieras

Re: Sosiaalisista tilanteista johtuvat fyysiset oireet

Viesti Kirjoittaja Vieras » 22.02.2019 10:47

Mä oon kans hyvin ääri-introvertti. Perheen viidestä lapsista kaikista eniten, vaikka muutkin ovat.

Mulle tulee kans fyysisiä ongelmia jos oikeesti ne voimavarat on loppu. Eritoten se päänsärky ja oksentelu. Oksentelu esiintyy just niin, että jos oon ollu vaikka aamuvuorossa, sit jos oli joku suunniteltu illan istujainen tai muu synttärijuhla, niin usein kotiin päästyä aloin oksennella pääkivun seurauksena.

Avatar
IT-Barbie
Viestit: 6
Liittynyt: 27.09.2020 22:15
Viesti:

Re: Sosiaalisista tilanteista johtuvat fyysiset oireet

Viesti Kirjoittaja IT-Barbie » 05.10.2020 08:49

Ouran hankittuani olen huomannut, että erityisesti iltaan sijoittuvat sosiaaliset aktiviteetit pilaavat seuraavan yön unet lähes yhtä tehokkaasti kuin alkoholi. Eli selkeästi oma intuitio siitä, että tarvitsen iltaisin useamman tunnin rauhoittumisaikaa itsekseni on oikea.
~Artificial intelligence is no match for natural stupidity~

Eiio

Re: Sosiaalisista tilanteista johtuvat fyysiset oireet

Viesti Kirjoittaja Eiio » 12.12.2020 12:29

Itellä kans liiallisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä, tulee juuri kova päänsärky. Olen kalpea, mutta sosiaalisessa ylirasitustilassa mun posket helahtaa ihan tulipunaiseksi. Tää on jännä ilmiö. Lisäksi kans tuo oksentelu toisinaan.

Mulla kans pilaa yöunet liiallinen sosialisointi illalla. Voin siis rauhassa olla hyvällä kaverilla kyllä illalla, se ei pilaa, mutta esim. jos on useampia ihmisiä, enemmän kuin kolme ja illalla on paljon puhumista (mun tapauksessa kuuntelua), niin heihei yöunet.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa