Introvertti kaukosuhteessa

Kaikki ihmissuhteisiin liittyvät aiheet.
Ninja

Introvertti kaukosuhteessa

Viesti Kirjoittaja Ninja » 01.08.2018 13:58

Tässä olen ollut pian viisi kuukautta kaukosuhteessa, kävimme kuitenkin samassa koulussa toukokuuhun asti joten näimme arkisin joka päivä koulussa ja poikaystäväni oli muutamia kertoja luonani yötä (joka ei ollut ongelma sillä tapahtui vain kerran viikossa), kun itse asuin koulun kanssa samalla paikkakunnalla. Nämä eivät olleet itselleni ongelma, Olemme siis koko ajan asuneet eri paikkakunnilla, mutta nyt välimatka on suurentunut koulupaikkakunnalta (ja sen läheisyydestä) pois muuttojen takia. Tästä johtuen, kun toinen vierailee se pitäisi nyt olla suurinpiirtein koko viikon mittainen vierailu ja vaikka esim. omalla paikkakunnallani poikaystäväni voi onnekseni olla myös siskonsa luona, poikaystävän paikkakunnalla minulle ei ole mitään tälläistä vaihtoehtoa (ei ketään tuttuja joilla voisi olla yötä ja toistaiseksi en ole edes voinut mennä joka tapauksessa koska tarvitsisin lemmikeille hoitajan) Kuitenkin nämä viikon mittaiset vierailut, vaikka poikaystävä voikin olla siskonsa luona yötä, ovat aika uuvuttavia itselle, kun kuitenkin poikaystävä haluaisi nähdä joka päivä viikon ajan...
Eikä tässä muuta, toivottavasti ilmaisin itseni selkeästi. Löysin tämän sivuston muutama päivä sitten ja halusin vain vähän purkaa mieltäni. Arvostaisin kommentteja, vinkkejä, kokemuksia ja sellaista jos sellaisia löytyy.

Avatar
Overlord
Ylin auktoriteetti
Viestit: 131
Liittynyt: 25.02.2013 16:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Introvertti kaukosuhteessa

Viesti Kirjoittaja Overlord » 04.08.2018 20:13

Ei tähän voi oikein muuta ohjeita antaa kuin korostaa kommunikaation merkitystä.

Introverttien välisissä suhteissa on helppoa, kun molemmat automaattisesti ymmärtävät toisen tarpeen omalle ajalle ja yksinololle. Tässä tapauksessa sinun on vain saatava menemään se viesti perille jotenkin, että yksinkertaisesti tarvitset aikaa yksin (määrä riippuen siitä miten introvertti olet), eikä sillä ole mitään tekemistä poikaystäväsi kanssa (eikä hän voi asiaa muuttaa), vaan ainoastaan oman luonteesi kanssa.
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa