Hakusessa Tosi Ystävä

Kaikki ihmissuhteisiin liittyvät aiheet.
tinman
Viestit: 1
Liittynyt: 11.02.2017 17:11
Viesti:

Hakusessa Tosi Ystävä

Viesti Kirjoittaja tinman » 11.02.2017 17:58

Kokeillaanpa hieman erilaista "seuranhakuilmoitusta"

Jonkun aikaa olen nyt pelkästään vierailijana tätä foorumia plärännyt ja löytänyt monenlaisia kohtalotovereita, mutta aina olen pysynyt hiljaa, tarkkaillut sivusta.

Hakusessa on siis Ystävä tositarkoituksella. Ei ole väliä, mitä sukupuolta edustat, oletko sinkku vai varattu, kunhan sinulla on välillä hetki aikaa juuri minulle.

Edellinen ns. paras kaveri otti ja muutti erinäisten komplikaatioiden jälkeen ulkomaille, sanoen samalla irti suurimman osan kaverisuhteistaan. Mukaanlukien minut. Miksi, sitä en ymmärrä edelleenkään, mutta pääasia että hän on nyt onnellinen.

Kavereitahan minulla on, mutta jotenkin tuntuu, että elämässäni on juuri nyt aukko, jota en osaa paikata. Nykyiset kaverini ovat joko liikaa kiinni seurustelu-/aviosuhteessaan, tai koen muuten, etten ole heidän elämässään tarpeeksi läsnä.

Itse olen 37v mulkku härmäläinen Helsingin Kalliosta (oikeasti, syntyjään Alahärmästä) nuori mies. Härmäläisen mentaliteetin mukaisesti en puhu enkä pussaa. Suomeksi sanottuna tarkoittaa, etten avaudu kovin helposti, enkä myöskään osoita kiintymystäni. Paitsi kun olen tutustunut toiseen ihmiseen kunnolla ja tämä on osoittautunut Hyväksi Tyypiksi. Huumorintajuni on kovin synkkä ja makaaberi, mitä mauttomattomampi läppä, sitä herkemmin saat todennäköisesti hymyä erehdyttävän eleen aikaiseksi. Ihmiskunta on tämän pallon syöpä ja kaikki olisi paremmin, jos meitä ei olisi. Älkääkö edes kysykö, mitä mieltä olen uskonnosta.

Tämä ei silti tarkoita, että olisin yhtä tulikiven katkuista tappuraa ja vihaa. Kavereitteni kesken olen (ainakin käsittääkseni) oikein lupsakkaa ja hauskaa seuraa. Pidän enemmän eläimistä kun ihmisistä. Eläimiä kohtaan tehdyt julmuudet saavat sappeni kiehumaan.

Luitko tänne asti?

Itse olen kiinnostunut mm. seuraavista aiheista ja olisi mukavaa, jos sinäkin olisit kiinnostunut edes yhdestä:

- Pelit, kaikissa muodoissaan: pc/konsoli/lauta/rooli, myös biljardi (snooker!) ja keilaus
- Elokuvat, kaikki käy, paitsi (romanttiset) komediat. Erityisen lähellä sydäntä vanhat kauhu- ja scifi-elokuvat
- Musiikki, itse en mitään soita, paitsi suutani. Tykkään käydä keikoilla. Metalli edellä mennään, mutta muuten aikalailla kaikkiruokainen, poislukien räppihommat
- Kirjat, joskus on hyvä lukea, katso kohta elokuvat, pidän myös sarjakuvista

Luitko loputkin? Olethan pääkaupunkiseudulta? Aikuinen ja fiksu ihminen? Hullu? Lähdetkö 90's festareille?

Mites ois, haluisitko tutustua paremmin tämmöiseen juippiin? Katsotaan sitten yhdessä, tuleeko siitä mitään, vai toivotetaanko toisillemme hyvät jatkot elämässä. En välttämättä muista käydä tätä foorumia kovin aktiivisesti kyttäilemässä, mutta sähköpostia voi laittaa osoitteeseen tinuri@gmail.com


Vastauksia odotellen,

Jussi Salomäki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa