Tinderit ja muut netin parinhaku paikat kokemukset/ongelmat ja siitä välistä

Kaikki ihmissuhteisiin liittyvät aiheet.
Avatar
Paha-Bob
Viestit: 25
Liittynyt: 14.01.2017 21:39
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tinderit ja muut netin parinhaku paikat kokemukset/ongelmat ja siitä välistä

Viesti Kirjoittaja Paha-Bob » 04.01.2023 15:29

Corvus kirjoitti:
03.01.2023 21:57
Heips, tarjotaanpa omiakin kokemuksia. Sinkkuna olen ollut vuodesta 2017 ja tässä välissä kerkesin kokeilemaan parin vuoden ajan Tinderiä ja Badoota. Hirveän ulkonäkökeskeisiähän nuo molemmat sovellukset ovat, mikä oli toki tiedossa jo ennen niihin sekaantumista. Profiilitekstejä viilasin ajan kanssa useaan otteeseen ja olin niihin itse varsin tyytyväinen, mutta varmaan olisi pitänyt jaksaa panostaa myös kuviin vähän enemmän. Valokuvausta olen harrastanut yli kymmenen vuotta, mutta selfieiden kanssa mennään todella syvälle epämukavuusalueelleni, joten ei niistä kuvista sitten kovin kaksisia tullut.

Algoritmit eivät myöskään kohtele tällaista kolmenkympin ohittanutta setämiehenalkua erityisesti silkkihansikkain, jos ei ole valmis maksamaan, joten melko hiljaista oli. Sekään ei varmaan varsinaisesti auttanut asiaa, että ilmoitin jo profiilitekstissä etsiväni vakavaa suhdetta ja yhden yön jutut, FWB:t ja vastaavat eivät kelpaa. Joitain matcheja kyllä sain, mutta niistä ei kehittynyt lyhyehköjä keskusteluita kummempaa. Varmaan ehtivät kyllästyä, koska langan päässä oli hitaasti lämpenevä introvertti.

Parisen vuotta sitten molemmat sovellukset saivat lähteä. Ihan yhtä sinkku olen edelleen kuin sovellukset ladatessa, mutta elämänlaatu koheni huomattavasti, kun sai mokomat roskat viemästä aivokapasiteettia.
Missä päin asut? Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että nettideittailu on Suomessa varmasti aika nihkeää aivan suurimpien kaupunkien ja niiden lähiseutujen ulkopuolella. Pääkaupunkiseudulla on ilmeisesti aivan miesten markkinat edelleen, mutta siitä minulla ei ole omakohtaista kokemusta oikeastaan.Ylipäätään miehenä kannattaa tehdä profiili mahdollisimman monelle sivustolle ja appiin sekä olla avoin etäsuhteelle.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa