Itsekkyydentunne

Kaikki ihmissuhteisiin liittyvät aiheet.
Petra
Viestit: 110
Liittynyt: 18.08.2016 07:46
Viesti:

Itsekkyydentunne

Viesti Kirjoittaja Petra » 02.08.2019 07:33

Jos olen kahta päivää enemmän pois töistä, tulee tarve juttukaverin löytämiseksi. Ainakin ohimenevästi aikaisin aamulla kun ei kehtaa kellekään soittaa.

Silloin tulee lähipiti -tilanteita jolloin olen lähellä syöksyä jonnekin chat, treffi yms palveluun. Ihan hävettää kun en oikeasti tunne jaksavani edes satunnaisiin kontakteihin naapureihini.

Eikä silloin ole ihme että tunnen itseni perin itsekkääksi. Pitäisi olla niinä harvoina hetkinä juttuseuraa eikä sitä vain ole. Aamun varhaiset tunnit ovat niitä kun kahvi on alkanut vaikuttaa. Hah.

En kestä oikein tällaista foorumiakaan vaikkei täällä samaan aikaan ole ketään. Jotenkin se asenne jonka olen elämänkokemukseni mukaan ominut live-elämässä olla välittämättä mitä muut tekee tai sanoo saati ajattelee, ei päde nettimaailmassani.

jos alkaisi jossain postausta kummempaa missään rustaamaan, tulisi velvollisuus olla tavoitettavissa ja sama se täälläkin on. Jo nyt mietin miten tämä postaus ymmärretään tai ehkei miten se ymmärretään vaan onko jotain seurausta johon olen velvollinen reagoimaan. Pah.

Mutta uskompa että joukossamme on muitakin jotka kamppailevat tällaisten asioiden kanssa. Blogiini tuli kommentointikielto sillä en enää kirjoittanut sitä mitä halusin sillä hetkellä vaan mitä lukijat haluaisivat... voi jösses.

Mutta tosiaan tilitin tällaisestakin havainnosta. Ja tämän aamun läheltä piti -tilanteen jälkeen. Heh.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa