uusi täällä

Pohdiskelua ja käytännön vinkkejä ihmisten ja sosiaalisten tilanteiden ymmärtämiseen.
Vieras

Re: uusi täällä

Viesti Kirjoittaja Vieras » 18.10.2018 11:00

Vieras kirjoitti:
05.08.2014 03:05
Passepartout kirjoitti: Miehiltä näyttää sujuvan paljon paremmin sellainen ystävyys, että kerran puolessa vuodessa soitetaan: "Lähdetäänkö yhdessä kalaan?" Sitten käydään kalassa eikä kumpikaan tiedä toisen yksityiselämästä juuri mitään. Näin siis kärjistäen.
:D tuossa ei ole mitään kärjistystä. Mun touhuilut parhaan kamun kanssa on just tuota, voi olla että ei nähty/kuultu toisiamme vuoteen (vaikka aika lähellä asumme) ja joskus vaan tekstarilla kysellään "grillaamaan?" Ja se siitä. Krillataan ja ei tiijetä yhtään mitä toinen tekee työkseen tai muuta. ei kyllä kiinnostakkaan. tuijotetaan nuotiota ja käännellään makkaroita.Mutta samalla aaltopituudella ollaan oltu jo vuosikymmen.
Jutut jatkuu siitä mihin aikasemmin jäi.

Life goals! :)
No ei vaan hauskan mielikuvan anto ja hymähdin isosti ääneen :)

Dina

Re: uusi täällä

Viesti Kirjoittaja Dina » 19.09.2021 21:06

Minäkin olen tänään tullut tälle foorumille. Ihana tosiaan lukea näitä juttuja, kun tuntee löytäneensä kaltaisiaan ( ainakin jossakin mielessä). Olen jotenkin hävennyt itseäni, vaikka se tyhmää onkin yrittänyt olla jotakin muuta. Mutta tämä on minun ainoa elämäni ja minä tahdon elää sen niinkuin se minua miellyttää.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa