Kiva että on kohtalotovereita. Tai no, eihän noita fiilareita kellekään toivois, mutta siis kiva ettei ole ainoa
Samaa mieltä Geithin kanssa, vaikea uskoa, ettei Niksun luonteella saisi ystäviä. Joo, ei pelkkien nettikirjoitusten perusteella mitään analyysia pitäis tehdä, mutta tuskin ihan pässiltä ihmiseltä tulisi noin hyviä ajatuksia.
---
Tänään kuuluu taas hyvää, aika nopeasti aivot saa suljettua ne ikävät faktat omasta elämästä piiloon, nyt olen taas kiitollinen siitä mitä on. En ehkä tunne montaa samanhenkistä, mutta tunnen kuitenkin kiinnostavia ihmisiä, ja oikeastaan erilaisuudesta oppii aina jotakin. Vaikka en ole niiden kanssa ihan samasta maailmasta, niin jokainen suhde avaa ikkunan johonkin uuteen maailman. Suhteiden pinnallisuus on harmi, mutta kyllä ihan omaa syytäni, kun en ikinä anna itsestäni mitään, mutta onneksi niitä on edelleen niin vähän, ettei niiden ylläpitäminen juuri energiaa vie. Eikä ole sanottua, ettenkö joskus törmäisi samanhenkiseen, onhan sitä aiemminkin sattunut, en vaan niillä kerroilla oikein tarttunut tilaisuuteen ja tutustunut paremmin, kun olin silloin vielä niin ujo ja niin kiinni silloisissa ystävyyssuhteissani, että ne tuntuivat riittäviltä. Ja onhan seurustelukumppani aika samanhenkinen, mulla on vaan vahva mututuntuma, ettei juttu enää pitkään kestä, se on myös introvertti, mutta tositosi paljon enemmän kuin minä, ja luulen, että seurustelu on sille aikamoinen energiasyöppö. Vähän häröltä tuntuu kirjoitella näin avoimesti avoimelle nettisivulle henk.koht asioista, mutten tiedä kelle tosielämän henkilölle puhuisin. Yksi kaverini varmaan mielellään keskustelisi, mutta siinä on just se juttu, kun olen ollut aina vähän varautuneempi, niin olisi äärimmäisen outoa
soittaa ja siirtyä heti henkilökohtaisuuksiin, varsinkaan, kun ei olla ihan niin läheisiä kuitenkaan. Jos joku random face-to-face keskustelu vaan siirtyisi niihin juttuihin luonnollisesti, se olisi helppoa hänen seurassaan, mutta en osaa varta vasten avautua kellekään. Hitto kuulostan monimutkaiselta ja varmaan olenkin sitä.
Anyway, sain aika hyvän kontrastin omiin "ongelmiini", kun näin tänään puiston penkillä pultsarin. Täällä missä asun, on satanut koko päivän, ja siinä se vaan istui pää nuokkuen sateessa muovipussi kädessään. Veikkaan, ettei sillä tyypillä ollut oikein ketään, kelle soittaa tai minne mennä, eikä internettiä jossa valittaa tilanteestaan, siinä saattoi olla ihminen, kuka on oikeesti ihan toivottoman yksin maailmassa. Ei siitä nyt mitenkään hyvä mieli tullut, mutta pisti todellakin miettimään, että kuinka huonosti ne omat asiat nyt loppupelissä onkaan. Mulla on kuitenkin rakastava perhe, melko hyvä potentiaali mihin vaan (paitsi matikkaan) ja vielä mahdollisuus tehdä valintoja, jotka ei vie mua sinne puistonpenkille. Vaikkei aina siltä tunnu, oon oikeesti aika onnekas.