Mitä addiktioita introverteiltä löytyy?

Ketjut, joille ei ole muuta osoitetta...
intovertti
Viestit: 3
Liittynyt: 16.09.2019 16:03
Viesti:

Mitä addiktioita introverteiltä löytyy?

Viesti Kirjoittaja intovertti » 07.04.2021 18:43

Olen miettinyt monesti että liittyykö introverttiuteen alttius addiktioihin, kuten alkoholi, tupakointi, nuuskankäyttö, peliaddiktiot yms.? Itse en pahimmasta päästä noiden addiktioiden kanssa ole, mutta jonkinlainen himo löytyy kaikkiin juttuihin, joilla pääsee pakenemaan hetkeksi tästä maailmasta.

Mitä mieltä muut?

Yabby
Viestit: 6
Liittynyt: 04.05.2019 10:25
Viesti:

Re: Mitä addiktioita introverteiltä löytyy?

Viesti Kirjoittaja Yabby » 23.04.2021 00:05

Addiktoidun kaikkeen, mistä saa nautintoa. Minulla on addiktiivinen persoonallisuus introverttiuden kaverina, mikä ei ole hyvä kombinaatio. En käytä alkoholia, en polta, en syö makeisia ... en ... en. Olen joutunut addiktioideni vuoksi hoitoonkin. Harrastankin sitten vain lähinnä työntekoa ja musiikkia, joissa olen aika hyvä. Kieltämättä olisi mukava nauttia jostain muustakin.

MaaOnVoimaa
Viestit: 59
Liittynyt: 12.01.2019 19:42
Viesti:

Re: Mitä addiktioita introverteiltä löytyy?

Viesti Kirjoittaja MaaOnVoimaa » 23.04.2021 22:51

Kaikesta voin tulla riippuvaiseksi. Ei oo helppoo. Yksinäisyys pahentaa riippuvuutta.

Alessandri
Viestit: 3
Liittynyt: 22.09.2019 23:52
Viesti:

Re: Mitä addiktioita introverteiltä löytyy?

Viesti Kirjoittaja Alessandri » 25.10.2022 03:36

tupakointi on kaikkien introverttien perustavanlaatuisin tapa. Se, että tämä on edes kysymys, on todiste siitä, että hallitusta johtavat ääliöt. Tässä on totuus, anteeksi että kesti niin kauan kuulla se;

E-savukkeet ovat paljon terveellisempiä kuin savukkeet. Savukkeet tappavat 7 000 000 ihmistä joka vuosi. Ne "höyrystyskuolemat", joista sinä (ja kaikki muutkin) kuulitte jonkin aikaa? Ei sähkösavukkeita, mutta se oli höyrystämistä. Sallikaa minun selittää.

Kuolemantapaukset, joista kuulit, johtuivat laittomasti myydyistä salakuljetetuista THC-patruunoista, . Suurin osa näistä väärennetyistä patruunoista oli terästetty E-vitamiiniasetaatilla ostaa höyrystimet. Se näyttää THC-öljylta, mutta sen valitettava sivuvaikutus on... kuolema.

Kun kehosi hengittää tätä E-vitamiinin höyrymuotoa, se menee THC:n mukana keuhkoihisi. Sinne se jää, jäähtyy ja tiivistyy takaisin öljytilaansa, joka se oli ennen höyrystymistään.

E-savukkeet höyrystävät vesipohjaista nestettä, ja öljy hylkii vettä, minkä vuoksi e-nesteeseen ei voi lisätä öljyä!

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa