Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Mikä olet luonteeltasi kyselyn perusteella?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset

Avatar
Overlord
Ylin auktoriteetti
Viestit: 131
Liittynyt: 25.02.2013 16:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Overlord » 26.02.2013 14:46

Pääsivulla oleva kysely antaa suhteellisen hyvän kuvan vastaajan luonteesta introvertti-ekstrovertti -asteikolla. Olettaisin, että suurin osa kyselyyn vastanneista tietää jo etukäteen mikä lopputulos tulee olemaan. Tällöin introvertit todennäköisesti tulevat olemaan selvästi yliedustettuina. Tilastollisestihan jakauma on noin luokkaa 20/20/60 % introvertti/ambivertti/ekstrovertti. Kiinnostavinta on kuitenkin nähdä miten ambivertit ja introvertit jakautuvat keskenään sivuston kävijöistä.

Lisäksi jos kysymyksissä on mielestänne parantamisen varaa, niin palautetta otetaan mielellään vastaan.
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides

Vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Vieras » 13.03.2013 22:11

14/20 eli introvertti.
Kyllähän tämän jo arvasi ennen kuin edes aloitti vastaamaan...
No ainakin löytyi hyödyllistä tietoa.

Vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Vieras » 21.03.2013 02:17

Sain hiukan yllättäen peräti 19/20. Olen ajatellut olevani "jonkin verran" sisäänpäinkääntynyt.

peetu
Viestit: 1
Liittynyt: 24.03.2013 18:47
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja peetu » 24.03.2013 18:50

14/20, tulos oli arvattavissa. Parissa kohtaa olisi molemmat vastaukset olleet ´oikeita`.


Feminine75

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Feminine75 » 08.04.2013 23:26

19/20, vihdoinkin valaistusta ulkopuolisuuden tunteeseen. En ollut aiemmin koskaan tullut lähestyneeksi asioita tästä lähtökohdasta. Sinänsä ihme tällä ajattelun määrällä :lol:

Mawerick
Viestit: 109
Liittynyt: 15.04.2013 15:09
Paikkakunta: Yläne
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Mawerick » 15.04.2013 15:37

Ka-Ching! 20/20.

Varmaan 10 vuotta sitten tulos olisi voinut olla hieman erilainen, mutta tässä 35 ikävuoden paikkeilla sitä on jo oppinut tuntemaan itseään ja hyväksymään omat luonteenpiirteensä. Mitäs sitä hyvää väkisin muuttamaan.

Tipitii

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Tipitii » 21.06.2013 00:11

13/20, mielenkiintoinen tulos. Eksyin testisivulle, koska en osannut sanoa, olenko enemmän introvertti vai ekstrovertti. Pohtimani ristiriidat tulivatkin kaikki esille tuolla 10 harhaluulon luettelossa. Enää ei tarvitse miettiä, olenko lintu vai kala. Voisin melkein sanoa, että löysin itseni!

Taku
Viestit: 6
Liittynyt: 02.07.2013 23:26
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Taku » 02.07.2013 23:51

18/20 tulos ei ollut varsinaisesti yllätys.

Ehkä pitäisi näyttää tämä sivusto vaimolleni, joka ihmetteli mitä sosiaalisia ongelmia minulla muka on. Kun yritin tässä päivänä eräänä selittää että ihmisten kanssa toimiminen on minulle oikeasti ihan hirvittävän vaikeaa. Olen löytänyt oman tapani olla sosiaalinen jopa siihen pisteeseen, ettei minua uskoisi välttämättä introvertiksi ulosannin perusteella. Eikä se kaiketi asiaan liitykään, vaan kyse on siitä että välillä mitta tulee täyteen ihmisiä ja on päästävä jonnekin missä ihmisiä ei ole, jotta pää ei halkea kaikesta siitä pieninä annoksina mukavasta sosiaalisuudesta.

Sarppa
Viestit: 2
Liittynyt: 21.07.2013 16:28
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 21.07.2013 17:14

17/20

Yllätyin siitä, miten oikeassa nuo harhaluuloväittämät itseni suhteen olivatkaan. Mutta eniten yllätyin siitä miten olen ekstroverttien tavoin sisäistänyt otaksumat muista introverteista.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa