Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Mikä olet luonteeltasi kyselyn perusteella?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset

Vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Vieras » 15.08.2013 10:38

18/20

Ei yllättänyt. Olen tunnistanut itseni jo aiemmin ja tiedon etsintä introverttiydestä johtikin minut tälle sivustolle. Suosittelen lämpimästi kaikille introverteille katsomaan tuon Susan Cainin TED-talk esityksen, jos et ole sitä jo nähnyt. Sen näkeminen oli kohdallanin ehkä lopullinen Ahaa-elämys. Tai ainakin ymmärrän nyt paremmin itseäni, tunteitani ja käytymistäni sosiaalissa tilanteissa.

Vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Vieras » 27.08.2013 22:32

17/20
Täytyy kyllä sanoa, että olin todella yllättynyt tuloksesta. Odotin siis, että nippanappa olisin introvetti.
En koskaan ole kuullutkaan kyseistä sanaa, kunnes tänään yhdessä nettifoorumilla se tuli eteen. Ts. luulin, että luonteelleni ei löydy määritelmää, tai no siis sanalle outo olisin kyllä valmis hyväksymään :mrgreen:
Kiitos palstan ylläpitäjille!

vgran
Viestit: 13
Liittynyt: 27.08.2013 22:27
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja vgran » 27.08.2013 22:57

Vieras kirjoitti:17/20
Täytyy kyllä sanoa, että olin todella yllättynyt tuloksesta. Odotin siis, että nippanappa olisin introvetti.
En koskaan ole kuullutkaan kyseistä sanaa, kunnes tänään yhdessä nettifoorumilla se tuli eteen. Ts. luulin, että luonteelleni ei löydy määritelmää, tai no siis sanalle outo olisin kyllä valmis hyväksymään :mrgreen:
Kiitos palstan ylläpitäjille!
Äsh, en ollut kirjautuneena :oops:

Mika37
Viestit: 1
Liittynyt: 31.08.2013 18:18
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Mika37 » 31.08.2013 19:29

17 vähintään enintään 19/20 riippuu kysymyksien tulkinnasta.Esim kohta 19 "pystyn keskittymään helposti" yksin kyllä ryhmässä ei.Onko vastaus siis kyllä vai ei?Olen aika vahvasti introvertti tämän sivun avulla vasta tajusin sen Kiitos siitä!!.Oikeastaan kun katselen taakseppäin elämääni huomaan sen vaikuttaneen aika radikaalisti minuun.Koulussa ei kiinnostanut käydä ensimmäisellä luokalla oli hyvä todistus siihen loppui.Lopun 8 vuoden ajan pistinkin sitten hanttiin.suurin osa ystävistä oli kovia auringon ottajia ja saunojia itse en voi sietää kumpaakaan.Miksi täytyisi innostua siitä että istuu kuumassa huoneessa jos ei kerran pidä liian kuumasta ulko ilmastakaan?Toisista oli kova juttu kun mentiin aina kaupungille ryypiskelemään itse en siitä innostunut jäin mielummin johonkin muualle yhden hyvän ystäväni kanssa joka oli samoilla linjoilla kanssani.Musiikki olen aina kuunnellut haluamaani musiikkia enkä sitä mitä minun odotetaan kuuntelevan. Vielä näkee 40 vuotiaissa ukoissakin niitä jotka kuuntelevat sanojensa mukaan vain tiettyä tyyliä pelkästään sen takia että tulevat hyväksytyksi piireissään.En tarvitse kenenkään hyväksyntää kuuntelen lastenlauluista örinäheviin jos vain kappale on mielestäni hyvä..Autot mulle auto on kulkuväline ei sen enempää miksi ostaisin 90000e auton vain sen takia että se näyttää hyvältä ja ehkä saisin sillä naisen joka on kiinnostunut autostani :) mitä sellaisella teen? kun 500-10000e autollakin pääsee.Aina mitä pienempi auto sen parempi nurkkaajossa vaikka olenkin lähes 2metrinen ukkeli.Oikeastaan pahimmat ongelmat ovat tulleet vasta aikuis iällä.Mitä luulette että on työllistymis mahdollisuus kun ei ole yhtä hyvä ilmaisemaan itseään kuin toiset? tai työpaikalla? On hienoa katsella sivusta kun palkankorotuksen saa se joka puhuu koviten paskaa vaikka työtaito ei olisi lähelläkään sitä hiljaisemman kaverin tasoa.Ongelmia on myös tuoneet lähisukulaiset jotka ovat vahvasti ekstoverttejä ja riippuvaisia toisista.Aina täytyisi jorista jotain turhaa puhelimessa ja luuri onkin nykyään 99% ajasta äänettömällä.Ihmisten on todella vaikea ymmärtää tätä.Nautin todellakin yksin olosta ja sekään ei sovi läheisilleni olen "erakko" ja ties mitä muuta heidän mielestään.Minulle täytyisi heidän mielestään saada naisystävä onhan niitä ollut ja saisin heti jos HALUAISIN mutta kun ei kiinnosta.Tunnen oloni ahdistuneeksi jos joku pyörii täällä kämpässäni kokoajan tarvitsen sen 50 prosenttia päivästä ihan omissa oloissani.Harrastan lenkkeilyä ja kitaransoittelua..olen myöskin jonkin verran tehnyt omia kappaleita ja se on mukavaa ajankulua introvertille.No juu ehkä avauduin vähän liikaakin mutta pointti on selvä.Olen introvertti ja mielestäni tälläinen täytyisi ensimmäisistä luokista saakka saada oppilaitosten tietoisuuteen että voivat ohjata nämä "erillaiset" eri paikkaan.

Muuttolintu
Viestit: 6
Liittynyt: 08.08.2013 11:55
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Muuttolintu » 01.09.2013 19:08

19/20 - vaikka kuten jotkut ovat sanoneet... nuo mitä vastaa voi vaihtua päivän mukaan. Kokonaiskuva on kuitenkin ihan selvä :)

Heittiö
Viestit: 2
Liittynyt: 04.09.2013 23:57
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Heittiö » 05.09.2013 00:06

18/20 Eli melkein täydellinen siis :roll:
Ei kyllä millään tavalla yllättävä tulos. Ja moi vaan kaikille.

Vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Vieras » 10.09.2013 23:54

17/20 Ennen luulin,että mussa on jotain vikaa.Nyt tiedän olevani introvertti,se ei ole luokiteltu sairaus,vaan luonteen kuva.Voin aloittaa hyväksymään itseni.btw.hyvä topic.

vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja vieras » 25.09.2013 20:19

17/20! Tähän päivään asti olen kuvitellut olevani erittäinkin ekstrovertti :lol: , mutta olen kyllä tuntenut itseni aina hyvinkin erilaiseksi. Tutkivan luonteeni vuoksi ajauduin tälle sivustolle ja mikä HÄMMÄSTYS ja HELPOTUS tuloksesta :shock: Nyt voin aloittaa itseni näköisen elämän ja riisua naamiot, huoh

Vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Vieras » 11.10.2013 08:54

15/20 Olen aina viihtynyt yksin.
Asun Maaliskuusta pitkälle syksyyn mökilläni. Työmatkaa tulee enmmän, mutta on sen arvoista.
Keskitalven vietän kaupunkiasunnossa.
Kutsun vieraita hyvin harvoin, yksi ystäväni voi tulla koska vain käymään, hän ei häiritse mielerauhaani.
Pärjään kuitenkin hyvin ihmisten kanssa, minusta pidetään ja voin vaikuttaa sosiaaliselta ja helposti lähetyttävältä.
Mutta etäännyt heti ihan huomaamattomasti jos joku tulee liian lähelle.
Joukkuepelit ja tilaisuudet joissa on paljon väkeä eivät miellytä. Osaan smal talkin, mutta se on uuvuttavaa ja turhaa.
Matkustelen paljon, aina yksin. Matkoillakin pidän toiset yksin matkustavat käsivarren mitan päässä, en halua että kukaan takertuu minuun seuran puutteessa.
Toivon löytäväni sivuilta samanlaisten ihmisten kertomuksia elämästään. :roll:

nörde

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja nörde » 23.10.2013 16:01

Ambivertti. Olen MBTIssä ENTP eli ekstrovertti nörtti. Olen epäsosiaalisempi ajalla mitattuna kuin monet introvertit, mutta varsin energinen itse tilanteessa.

Tykkään siis sauhuta lähinnä introverttien kanssa ideoista, puhella hölmöä tajunnanvirtaa, mutta haluan myös oman tilani.
Tuo puheluihin vastaamattomuus kyselyssä oli yllättävä. Minähän olen aina ollut valmis ideoiden vaihtoon.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa