Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Mikä olet luonteeltasi kyselyn perusteella?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset



JustNiinjaMelkein
Viestit: 3
Liittynyt: 15.07.2015 01:22
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja JustNiinjaMelkein » 15.07.2015 01:41

18/20. Muissa testeissä samanlaisia tuloksia.

ENTP

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja ENTP » 15.07.2015 08:46

No sanottakoon, että yksi tuntemani INFP on sosiaalisesti todella aktiivinen ja ihmiskeskeinen henkilö. Kovin on hiljainen ja empaattinen tapaus.

Minä olen sosiaalisesti vetäytyvä ekstrovertti (ENTP). Suusta tulee välillä semmoista sensurointikelpoista materiaalia, että välillä hävettää. Ei mitään arkipäivän tökeryyksiä, mutta... En kyllä viihdy ihmisten keskuudessa, koska he eivät stimuloi mieltäni oikein yhtään. Minä joudun stimuloimaan heitä, monet siitä pitävät, mutta odottaisin pikkuisen vastavuoroisuutta näkökulmien jaossa. Jotkut luulevat minua sosiaalisesti todella aktiiviseksi, mutta en sitä todellakaan ole. Humanity sucks.


Blackhorn
Viestit: 14
Liittynyt: 09.07.2015 20:13
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Blackhorn » 26.07.2015 07:36

Ooh, 20/20. Ei se yllättäny kyllä, muutamassa piti vähän miettii tarkemmin että mitä meinataankaan (kuten se puheluitten meneminen vastaajaan... ei miun puhelin soi ikinä, ja jos soi, en vastaa tuntemattomiin). Mut monestakaan asiasta en oo ollu tässä elämässä yhtä ylpee kun introversiosta, enkä käsitä mistä se kumpuaa, ellei ihan vaan ymmärryksen tuomasta helpotuksesta.

Avatar
Afuze
Viestit: 23
Liittynyt: 31.08.2015 05:17
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Afuze » 07.09.2015 23:28

20/20 tulos täälläkin... Oli aika helppo vastata noihin. Pariin kyssäriin tietty olis sopinu neutraali vastaus, mut valkkasin ne mitkä kuvaa paremmin meikäläistä.
Normaalit ovat naamatonta massaa. Vialliset ovat täydellisiä.

Avatar
Mir
Viestit: 9
Liittynyt: 12.09.2015 11:05
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Mir » 12.09.2015 11:13

Introvertti tuloksella 19/20. Täydestä pistemäärästä uupumaan jäänyt yksi piste koski tuota kohtaa "En pidä usean asian tekemisestä samanaikaisesti". Yleensä minulla nimittäin on ns. monta rautaa tulessa, mutta se ei silti vähennä suoritustehoani, vaan kykenen kyllä keskittymään joka aktiviteettiin tarpeen mukaisesti.

Syrjis
Viestit: 5
Liittynyt: 26.09.2015 22:39
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Syrjis » 27.09.2015 23:53

Sain testistä 17/20. Tein myös tuon persoonallisuus testin, ja se antoi vastaukseksi INTJ. Melkein putosin penkiltä, kun luin persoonallisuus kuvauksen, ja kuinka osuva se oli.

Dalandon
Viestit: 1
Liittynyt: 28.09.2015 17:57
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Dalandon » 28.09.2015 18:10

19/20

Rehellisyyden nimissä en ollut ennen tätä päivää törmännyt sanaan introvertti. Olen 30v.
Jotenkin hyvin hämmentävää ja erittäin valaisevaa löytää kokonainen yhteisö ihmisiä jotka on yhtä "omituisia" ja "eristäytyneitä" kuin minä. Oikeasti, mitä he*****iä! :lol:

Niin moni asia loksahtanut viimeisen parin tunnin sisällä paikalleen että hiljaiseksi vetää. Kerrassaan
mahtavaa :!:

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa