Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Mikä olet luonteeltasi kyselyn perusteella?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset

Jeha
Viestit: 6
Liittynyt: 02.05.2020 08:18
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Jeha » 14.05.2020 09:26

Kyllä, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Täällä toinen keski-ikäistynyt oivaltaja 😁

Ruusu

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Ruusu » 12.07.2020 08:10

Täällä myös uusi tyyppi ilmoittautuu. Olipa todellakin helpotus löytää tällainen paikka, josta löytää kaltaisiaan. Tuloksena testissä 20/20 eli täysin introvertti. Aina olen itseni tuntenut oudoksi, erilaiseksi ja ulkopuoliseksi. Tässäpä siihen selitys. Olen myös erityisherkkä. Kunpa olisin vaan nuorena tajunnut tämän kaiken, elämä ehkä olisi voinut olla helpompaa. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Käppänä
Viestit: 1
Liittynyt: 24.07.2020 23:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Käppänä » 25.07.2020 02:05

Olen 66% introvertti INTJ. Pieni prosentti (alle 2%) jossain tilastoissa oli kaltaisiani.
Minulle alkanut valkeneen viime vuosina. Olen aina pitänyt itseäni ulkopuolisena ja toisia ihmisiä tosi erilaisina.

Introoppi
Viestit: 2
Liittynyt: 12.09.2020 13:55
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Introoppi » 12.09.2020 13:59

85% ja INTP. Vuosia kielsin itseltäni introversioni, vaikka olen aina ollut epäsosiaalinen. Nyt niin sujut asian kanssa, että naurattaa oma hölmöyteni.

PatriciaGallacher
Viestit: 4
Liittynyt: 17.11.2021 06:26
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja PatriciaGallacher » 17.11.2021 11:58

Introvertti. Vastasin kyllä 18/20 kysymyksistä.


————————————————————————————————————
pierscionki zlote


aituriar
Viestit: 19
Liittynyt: 12.01.2015 14:05
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja aituriar » 11.07.2022 10:35

80 % introvertti (16/20).

Osa testin väittämistä kuvaa täydellisesti minua, kuten "Ilmaisen itseäni mieluiten kirjoittamalla", "Työskentelen parhaiten yksin", "Ajattelen aina ennen kuin puhun" ja "Tunnen itseni väsyneeksi aina kun olen olen ollut ulkona ihmisten seurassa, vaikka olisinkin nauttinut olostani".

Toisaalta mielestäni ihmiset yleensä välittävät vallasta, rahasta ja statuksesta vähemmän kuin voisi kuvitella. Kaikenlaiset suulliset keskustelut ovat minulle vaikeita, niin small talk kuin syvälliset keskustelutkin. Saatan olla hyvä kuuntelija, kuka tietää, mutta en muista kenenkään koskaan sanoneen minulle niin.

Testin perusteella olen selvästi introvertti mutten introvertin perikuva.
Introverts Unite / We're Here / We're Uncomfortable / And We Want To / Go Home



Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa