Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Mikä olet luonteeltasi kyselyn perusteella?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset

erivärinen maailma
Viestit: 5
Liittynyt: 03.12.2014 11:54
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja erivärinen maailma » 03.12.2014 11:58

Introvertti. Vastasin kyllä 18/20 kysymyksistä.

alkemisti
Viestit: 5
Liittynyt: 05.12.2014 23:43
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja alkemisti » 06.12.2014 00:17

18/20 tai 20/20 tilanteesta riippuen. Olen ollut tietoinen kyllä omasta halustani olla paljon yksin jms. Nyt sitten liityin foorumille. Tuntuu hyvältä. :)

Jem
Viestit: 11
Liittynyt: 02.12.2014 18:31
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Jem » 08.12.2014 18:16

Vastasin kyllä 18/20. Ei yllätä yhtään, olen aina oleskellut paljon omissa oloissani. Introvertti-ekstrovertti-asteikosta olen ensimmäisen kerran kuullut jo muutama vuosi sitten, joten tämä introverttiys on ollut aika hyvin tiedossa ennenkin. Minulle on tosin välillä vähän epäselvää, viihdynkö oikeasti yksin vai johtuuko se vain olosuhteiden pakosta ja opituista tavoista, erityisesti siitä, etten oikein osaa hakeutua ihmisten seuraan. Mutta ehkä tässä nyt on kyse enemmän siitä, etten ole ihan täysin hyväksynyt omaa ”sulkeutuneisuuttani”, kun itseään vertailee niin paljon muihin.

RuusunAika
Viestit: 26
Liittynyt: 02.01.2015 23:12
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja RuusunAika » 02.01.2015 23:16

19/20. Aika yllättävä pistemäärä, vaikka tiedänkin olevani introvertti ja viihdyn yksinäni. :)

Sani
Viestit: 5
Liittynyt: 01.01.2015 21:58
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Sani » 04.01.2015 13:12

19/20. Vastasin ei vain kohtaan "Tunnen itseni väsyneeksi aina kun olen olen ollut ulkona ihmisten seurassa, vaikka olisinkin nauttinut olostani". Tosin sen jälkeen nautin omasta ajasta entistäkin enemmän.

niksuu93
Viestit: 476
Liittynyt: 01.02.2015 18:45
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja niksuu93 » 11.02.2015 19:49

Sain testistä täydet 20/20 pistettä. Olen aina pitänyt itseäni enemmän sisäänpäinkääntyneempänä persoonana, mutta en sentään näin paljon. Tulos oli helpottava, sillä se tavallaan antoi omanlaisen "hyväksynnän" erilaisuudelleni. Aiemmin olin kuvitellut olevani vain jotenkin outo. :D

Merelda
Viestit: 6
Liittynyt: 20.02.2015 14:26
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Merelda » 20.02.2015 14:31

vastasin kyllä 10/20 kohtaan = ambivertti.
Olen jo teini-ikäisestä saakka tiennyt/epäillyt olevani introvertti. Nyt sain tulokseksi ambivertti eikä tämä kyllä ole eka kerta. Jollain ulkomaisella testillä olen saanut myös tulokseksi ambivertti jos se on ollut tulosvastauksessa mahdollista. Muuten tulos on ollut introvertti. Olen kyllä huomannut ,että vaikka mussa on paljon introvertin ominausuuksia, niin on mussa kyllä jonkin verran ektroverttiäkin.

INTPinson
Viestit: 57
Liittynyt: 12.07.2014 15:43
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja INTPinson » 20.02.2015 15:48

Merelda kirjoitti:vastasin kyllä 10/20 kohtaan = ambivertti.
Olen jo teini-ikäisestä saakka tiennyt/epäillyt olevani introvertti. Nyt sain tulokseksi ambivertti eikä tämä kyllä ole eka kerta. Jollain ulkomaisella testillä olen saanut myös tulokseksi ambivertti jos se on ollut tulosvastauksessa mahdollista. Muuten tulos on ollut introvertti. Olen kyllä huomannut ,että vaikka mussa on paljon introvertin ominausuuksia, niin on mussa kyllä jonkin verran ektroverttiäkin.
No tää introvertti-ekstrovertti-jaottelu on vaan yksi näkökulma persoonallisuuden ymmärtämiseen. Mun mielestä on ihmisiä, joista näkee heti, ovatko he introvertteja vai ekstrovertteja. Mutta on myös paljon niitä, joista ei oikein osaa sanoa.

niksuu93
Viestit: 476
Liittynyt: 01.02.2015 18:45
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja niksuu93 » 22.02.2015 19:21

INTPinson kirjoitti:
Merelda kirjoitti:vastasin kyllä 10/20 kohtaan = ambivertti.
Olen jo teini-ikäisestä saakka tiennyt/epäillyt olevani introvertti. Nyt sain tulokseksi ambivertti eikä tämä kyllä ole eka kerta. Jollain ulkomaisella testillä olen saanut myös tulokseksi ambivertti jos se on ollut tulosvastauksessa mahdollista. Muuten tulos on ollut introvertti. Olen kyllä huomannut ,että vaikka mussa on paljon introvertin ominausuuksia, niin on mussa kyllä jonkin verran ektroverttiäkin.
No tää introvertti-ekstrovertti-jaottelu on vaan yksi näkökulma persoonallisuuden ymmärtämiseen. Mun mielestä on ihmisiä, joista näkee heti, ovatko he introvertteja vai ekstrovertteja. Mutta on myös paljon niitä, joista ei oikein osaa sanoa.
Kyllä aika helposti tosiaan näkee ihmisistä, kumpaan kategoriaan he enemmän kuuluvat. Mutta ei tietysti kaikista yhtä helposti. Tiedän myös ihmisiä, jotka ovat muista syistä (ujous, arkuus, kiusaaminen, mt-ongelmat jne.) johtuen olleet tavallaan "introvertteja", mutta ongelmien jälkeen alta onkin paljastunut kovemman luokan ekstrovertti.

Aina hiljaisuus ja yksin viihtyvyys eivät siis suinkaan ole merkkejä introverttiudesta. Mutta kuten moneen kertaan todettua, introverttius ei itsessään myöskään kieli mistään ongelmista.

koruku-san
Viestit: 1
Liittynyt: 28.02.2015 15:54
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja koruku-san » 28.02.2015 16:24

16-18/20 riippuen tulkinnasta. En kyllä haluaisi karsinoida itseäni minkäänlaisen leiman alle, vaikka nämä käsitteet introvertti ja erityisherkkyys puhuttelevat omaa elämän historiaa ja persoonallisuutta aika paljon. Saanut paljon vastauksia ja helpotusta viime vuosina tutustumalla persoonallisuuden psykologian lisäksi näihin erityispiirteisiin.

Vaikka olen isoissakin ryhmissä yleensä puheliaimmasta päästä, niin silti hakeudun yksinäisyyteen ja viihdyn kaksinkeskeisissä keskusteluissa useita tunteja. Harmi vaan, että niin harvat jaksavat keskustella elämän hienoista yksityiskohdista pitkiä aikoja! :)

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa