Ovatko introvertit tavanneet?

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Paazzo
Viestit: 7
Liittynyt: 28.12.2017 14:43
Viesti:

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Paazzo » 22.04.2019 22:05

Periaatteessa olisin kiinnostunut tapaamisesta, mutta jos vain sovitaan jokin paikka ja aika, ja sitten oletetaan ihmisten rupeavan seurustelemaan itsestään, niin tuskinpa sellaiseen osallistuisin. Pelkään sitä, että jäisin vain seisoskelemaan seinäruusuna johonkin nurkkaan, mitä en tietenkään halua, koska sellaisesta on aivan liikaa kokemusta. Tarvitsisi olla vähän suunnittelua. Jos jossakin kahvilassa tai ravintolassa tavattaisiin, niin porukka voitaisiin jakaa tasaisesti eri pöytiin, niin siinä olisi vähän pakkokin seurustella. Toisaalta taas, jos tapaamiseen uskaltautuisinkin, niin mistä sitä sitten puhuisi, kun tää mun elämä on niin tappavan tylsää. Minulla on jokunen nettituttava, eikä heidänkään kanssaan keskusteleminen suju mitenkään erityisen luontevasti, vaikka sitä luulisi, että netissä keskusteleminen olisi jotenkin helpompaa.

Introvertti86
Viestit: 7
Liittynyt: 30.04.2019 10:28
Viesti:

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Introvertti86 » 30.04.2019 10:59

Joku miittinki vois olla jees. Olen miitin kannalla, vaikka kynnys lähteä onkin suuri.


Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa