Facebook ja muut

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Kapris
Viestit: 1
Liittynyt: 05.10.2015 12:33
Viesti:

Re: Facebook ja muut

Viesti Kirjoittaja Kapris » 05.10.2015 13:00

Mä tykkään facesta ja päivitän ehkä kerran viikossa tai kahdessa kuvan kera jotain omia juttujani. Valokuvia, kertomuksia elävästä elämästä ja linkkejä mua kiinnostaviin juttuihin. Seuraan myös mielelläni joittenkin ihmisten päivityksiä ja piilotan tylsät, joita enimmäkseen ovat ne, jotka postaavat 2-5 kertaa päivässä jotain ihan tyhjänpäiväistä. Mielenkiintoista on se, että eniten ihmiset jaksaa tykätä tai kommentoida jotain kevyttä, hassua postausta, mutta tiukempi asia kuten esim. Monica Lewinskyn puhe TEDissä taas ei kerännyt yhtään kommenttia. Vaikka minun mielestäni se oli todella hyvä ja vaikuttava. Liekö sitten niin että ei joko jakseta tai uskalleta kirjoittaa mielipidettä asiasta. "Ihana kuva!" on vaan niin paljon helpompi osanotto.

Facen suurimpaan ärsytysosastoon kuuluvat rivien välissä kiitosta tai huomiota hakevat tyypit. Jos katoitte viimeksi Naurun tasapainon niin nämä "Kassalla kolme parempi ihminen" -tyypit, joiden pitää ujuttaa se paremmuus muka-huomaamattomasti päivitykseen ja kerjätä sitten muilta vahvistusta itselleen. Ja alatisairaat. Aaaargh! Milloin on mikäkin paikka tai elin kipeänä, mutta marttyyrin loppumattomalla energialla vaan jaksetaan porskuttaa. No, näistä pääsee piilottamalla ne aikajanalta. Mutta jollain kierolla tavalla haluan kuitenkin ärsyyntyä ja varmaan tunteä sitä kuuluisaa ylemmyyttä, että MINÄHÄN en tuohon sorru, vaan laitan vain asiallisia, terveitsetuntoisia postauksia. As if. Huomionhakuahan se Face on, ei siitä mihinkään pääse, jokainen vaan tekee sitä omalla tavallaan. Ihminen on sosiaalinen ja hakee hyväksyntää, tykkäyksiä. Se on yhtä lailla totta kuin sekin että introvertti tykkää olla yksin ja että homoksi synnytään.

Avatar
Varjotar
Viestit: 56
Liittynyt: 11.11.2015 21:21
Viesti:

Re: Facebook ja muut

Viesti Kirjoittaja Varjotar » 18.06.2016 17:16

Face on aika kylmä paikka nykyää.
Ihmiset on netissä mutta ne ei ookaa netissä.
Tyttö, joka leikki tulella

zerkalo
Viestit: 5
Liittynyt: 02.06.2016 03:30
Viesti:

Re: Facebook ja muut

Viesti Kirjoittaja zerkalo » 16.07.2016 20:40

Suurin osa kaverilistallani olevista ihmisistä julkaisee aniharvoin yhtään mitään aikajanallaan, jos silloin tällöin vaihtuvia profiilikuvia ei lasketa. Olen onnistunut melko hyvin välttämään tyhjänpäiväisyyksiä julkaisevat ihmiset. Eräällä kaverillani on kuitenkin tapana julkaista joskus "syvällisiä" mietelauseita aikajanallaan, minkä johdosta lopetin hänen seuraamisensa.

Avatar
Andras
Viestit: 94
Liittynyt: 01.05.2016 14:11
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Facebook ja muut

Viesti Kirjoittaja Andras » 18.11.2016 00:56

Facebook on paska saitti, käytän mahdollisimman vähän.

Blackhorn
Viestit: 14
Liittynyt: 09.07.2015 20:13
Viesti:

Re: Facebook ja muut

Viesti Kirjoittaja Blackhorn » 01.12.2016 14:29

En oo vissiin muussa somessa ollukkaan, ku Facebookissa aikanaan. On elämä ollu kyllä heleppoo kun suljin sen tilin, siis ei hyvä ihme, ei tasan oo ollu ikävä. Sitä paitsi, elämästä tuli somettomana sosiaalisempaa... Jos joku keksintö on ikävä ja ikävystyttävä, se on Facebook. Uutta kännykkääkää uskalla ostaa ku tuollaset turhat ohjelmat on oletuksena asennettu kaikkialle. Herraneaika tesktarit ja soitot on yhteydenpittoo varten (eikä tarvi aina pelätä et joku kyylää oonko online, ja ei tarvii jälkikätteen poistella kommentteja yksityisyyden nimissä)!

Otter
Viestit: 5
Liittynyt: 29.11.2016 20:38
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: Facebook ja muut

Viesti Kirjoittaja Otter » 02.12.2016 16:20

Facea tulee seurattua mutta itse en sinne oikeastaan muuta laita kuin jotain omasta mielestäni kiinnostavia linkkejä. En missään nimessä omia kuvia tai jotain ajatuksia omasta päivästä saatika mitä oon syönyt tai millon käynyt vessassa...

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa