Introvertin idylli

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
niksuu93
Viestit: 476
Liittynyt: 01.02.2015 18:45
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Introvertin idylli

Viesti Kirjoittaja niksuu93 » 16.03.2015 20:16

INTPinson kirjoitti:
niksuu93 kirjoitti: Piti ihan ajatuksella nyt vilkaista noita sun videoita, linkit olen kyllä jo aiemmin huomannut mutta en ole saanut vain aikaiseksi katsoa. Hyviä ajatuksia herättäviä aiheita noissa, joista monista olen yhtä mieltä. Rohkeaa muutenkin antaa ikäänkuin kasvot pelkän nimimerkin taakse, mulle ei olis kovin helppoa. :)
Kiva jos pidit. Itse en ajattele, että olisi vaikeaa tehdä omalla naamalla videoita kun veljeä ja sen kaveria lukuunottamatta kukaan katsojista ei tunne mua entuudestaan. Ja kun entiset kaverit ei enää merkitse mitään, niin ei tarvi miettiä, jos joku niistä sattuisi näkemään jonkin videoistani. Mutta kuten sanoin toisessa ketjussa, yritän tämän harrastuksen kautta hankkia uusia kavereita.
Itseasiassa tulin katsoneeksi nuo (lähes) kaikki vlog-videosi. Osaat mielestäni ottaa napakasti kantaa erilaisiin asioihin, mutta kuitenkin osin varsin humorisesti (muumi-viittaukset on aivan mahtavia!). Vaikka videot onkin siis varsin lyhyitä, niin pääkohdat ja tavallaan myös "ironia" tulee niissä hyvin esille. Jatka ihmeessä tätä, uskon että vielä monikin samaistuu kun sisältöä on vain tarpeeksi. :)

PS: Soitat todella hyvin, en ihmettele yhtään että taitojasi arvostetaan bändissä.

Pita
Viestit: 6
Liittynyt: 13.08.2014 18:24
Viesti:

Re: Introvertin idylli

Viesti Kirjoittaja Pita » 17.03.2015 09:12

Täytyypä tosiaan itsekin vilkaista noita videoita... kun vaan ehdin :D Sain tuossa äsken kirjoiteltua juuri blogitekstiä taas... siellä ihmettelen mm. juurikin ehtimistä ja kevään tuloa vähän eri näkökulmasta kuin mitä suurin osa ihmisistä...

Dilemma
Viestit: 45
Liittynyt: 11.03.2015 08:09
Viesti:

Re: Introvertin idylli

Viesti Kirjoittaja Dilemma » 17.03.2015 15:06

Kävin taas lukemassa blogia. Sinnehän oli tullut tekstiä paljonkin sitten viime näkemän! Eduskunnan kyselytunnin katsominen vähän nauratti, koska myös omasta mielestäni se niiden kinastelu on ihan parasta viihdettä, jos kanava sattuu olemaan kohdallaan. :D Onneksi olit myös saanut vältettyä pippaloinnit, huh! Itselläni olisi ollut ensi viikonloppuna pippalot tiedossa, mutta sanoin kyllä heti kättelyssä, että en ole tulossa. Kyseessä siis avopuolisoni sukulaisen kekkerit. Olen rajannut juhlimisen oman ja puolisoni perheenjäsenten juhliin, mutta muihin en veny. Päähäni ei vain mahdu se ajatus, että puolisot muuttuvat yhdessä ollessaan siamilaiskaksosiksi, jotka menevät joka paikkaan yhdessä. Entisiltä kumppaneiltani olen saanut kyllä kuulla kunniani, kuinka hävettää mennä yksin jonnekin tapahtumaan, jonne KUULUU mennä yhdessä ja joutuu selittelemään sitä yksin menemistään. Se on kuulemma epäkohteliasta jättää menemättä, kun on kerran kutsuttu. Sekö ei ole sitten epäkohteliasta, että jos kieltäytyy kutsusta kohteliaasti, niin sitten aletaan ihmetellä että onko se kotiin jäänyt joku sekopää erakko? Mielelläni olenkin, jos se siitä on kiinni. Itse en järjestä mitään juhlia tai illanistujaisia, mutta jos järjestäisin eikä sinne tulisi ketään, niin sitten se on niin. Ei tulisi mieleenkään alkaa syyllistää ketään, tämähän on tietääkseni vapaa maa. Itsekin muuten mieluiten menisin naimisiin kahdestaan maistraatissa ja niin varmasti tuleekin tapahtumaan, jos nyt naimisiinmenon katsomme joskus tarpeelliseksi. Ei minua kuitenkaan tietyissä tilanteissa häiritse olla huomion keskipisteenä, mutta en vaan voi sietää mitään tylsiä juhlia.

Pita
Viestit: 6
Liittynyt: 13.08.2014 18:24
Viesti:

Re: Introvertin idylli

Viesti Kirjoittaja Pita » 20.03.2015 09:23

Hei vau! Mun facebook-sivut ovat saaneet ensimmäisen rohkean tykkääjän! Hehe. Tosin aluksi mietin sitä, että onko järkeä laittaa introverteille sivuja facebookiin, mutta nooh, laitan nyt joka tapauksessa nuo tekstit sinnekin :) Onhan se tietysti vähän absurdi yhdistelmä tuo introvertit ja SOSIAALINEN media... ;) Hih. Mutta joo pariin päivään en oo jaksanut kirjotella, mutta nyt taas sain purettua "räjähtävää päätäni". Ihanaa perjantaita kaikille!

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa