Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset
Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset
Wow, 19/20.
Tämä taisi mennä "väärin":
19. Pystyn keskittymään helposti.
Pystyn keskittymään helposti, jos saa olla rauhassa. Avokonttorissa töitä tekevänä taas siellä keskittyminen on ihan mahdotonta. Koko ajan joku mölyää isoon ääneen ja selän takana kävellään, ei tuu mistään mitään.
Tämä taisi mennä "väärin":
19. Pystyn keskittymään helposti.
Pystyn keskittymään helposti, jos saa olla rauhassa. Avokonttorissa töitä tekevänä taas siellä keskittyminen on ihan mahdotonta. Koko ajan joku mölyää isoon ääneen ja selän takana kävellään, ei tuu mistään mitään.
Taitaa olla vähän buginen testi. Vastasin kaikkiin kyllä, ihan rehellisesti vieläpä, mutta silti vain 16 pistettä. Jos laittaa kaikkiin ei, niin 8 pistettä. Koskapa introvert-o-meter on selvästikin rikki, myönnän itse itselleni introverttisertifikaatin.
Hmm... Piti ihan testata tuota testiä uudelleen tästä johtuen, mutta kyllä tuo minulle ainakin antaa ihan oikeita tuloksia. Kaikki kyllä ja 20/20 pistettä.sillivika kirjoitti:Taitaa olla vähän buginen testi. Vastasin kaikkiin kyllä, ihan rehellisesti vieläpä, mutta silti vain 16 pistettä. Jos laittaa kaikkiin ei, niin 8 pistettä. Koskapa introvert-o-meter on selvästikin rikki, myönnän itse itselleni introverttisertifikaatin.
Nyt toimii taas ja olen virallisesti introvertti. Painelkaa sitten nappuloita varovasti, ettei mene taas rikki.niksuu93 kirjoitti:Hmm... Piti ihan testata tuota testiä uudelleen tästä johtuen, mutta kyllä tuo minulle ainakin antaa ihan oikeita tuloksia. Kaikki kyllä ja 20/20 pistettä.
Ensimmäisellä kerralla sain 11/20 ja toisella kerralla 10/20. Kuvittelin olevani introvertimpi kuin mitä kysely antaa olettaa, mutta jos ihan raa'an analyyttisesti itseäni mietin, niin kyllä toi tulos on ihan oikein mun kohdallani. Välillä vaan tuntuu, että mulle on tässä geenilotossa langennut sekä introjen että ekstrojen äärimmäisimmät piirteet.
Siinä tapauksessa taidat olla jopa introverttejakin harvinaisempi persoona. Sanotaan että janan keskikohtaan osuminen on äärimmäisen harvinaista, jos samalla ihmisellä sekä introverttiys että ekstroverttiys ovat lähes täysin tasoissa. Nythän voit pitää itseäsi ihan luvan kanssa tosi ihmeellisenä ihmisenä.inda kirjoitti:Ensimmäisellä kerralla sain 11/20 ja toisella kerralla 10/20. Kuvittelin olevani introvertimpi kuin mitä kysely antaa olettaa, mutta jos ihan raa'an analyyttisesti itseäni mietin, niin kyllä toi tulos on ihan oikein mun kohdallani. Välillä vaan tuntuu, että mulle on tässä geenilotossa langennut sekä introjen että ekstrojen äärimmäisimmät piirteet.
Ei ymmärrä... jos vastaa 19/20 kyllä ja saa silti vastauksesksi 15/20
No, joka tapauksessa introvertiksi itseni luen (testinkin mukaan) ja kylläpä selvitti monta asiaa.
En olekaan outo, puhelias epäsosialinen erakko.
No, joka tapauksessa introvertiksi itseni luen (testinkin mukaan) ja kylläpä selvitti monta asiaa.
En olekaan outo, puhelias epäsosialinen erakko.
Kerta tämä sama ongelma tuli jo toisella käyttäjällä vastaan, niin päätin katsoa sivun koodia uudestaan. Ja olihan siellä ongelma. Tulosten näyttämiseen käyttämäni liitännäinen ei päivittänyt sivua, vaikka oletin sen niin tekevän. Toisin sanoen seuraavat 15 minuuttia siitä, kun joku oli tehnyt testin, antoi laskuri tämän henkilön tuloksen kaikille, kunnes välimuisti taas tyhjeni. Koodi kyllä ohjasi oikealle sivulle (introvertti/ambivertti/ekstrovertti), ainostaan laskurin numero oli väärin. Ongelman pitäisi olla nyt korjattu.Kivikeiju kirjoitti:Ei ymmärrä... jos vastaa 19/20 kyllä ja saa silti vastauksesksi 15/20
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides
Olen pitkään miettinyt, mikä minussa on "vialla" Nyt se selvisi. Taakka putosi harteilta. 19/20
Mullekin tuli 17/20. Tiesin kyllä olevani introverttiVieras kirjoitti:17/20