vastausta erellisiin,,,,
jeps mietteitäni aiheeseen elikkäs en kiinnitä juurikaan huomiota toisten pukeutumiseen missään mielessä jollei mennä ääripäihin esim roskistyykkari tai ääripään väriläiskä sateenkaari vilkkuvineen värivaloineen jota ei voi olla huomaamatta.mutta vaikuttaako kumpikaan minuun mitenkään sen enempään niin ei.
itse pukeudun yleensä rennosti farkut eivät kuitenkaan koskaan ole olleet minun juttuni vaikka ne olisivat sopineetkin minun roppaani.(farkut nyt kuitenkin menevät massan puolelle monessakin mielessä tyyliin aina vaan farkkuja,,,,ääh.no toki monesta muustakin asiasta voi toki yleestää joten ohi tästä
![Näyttää kieltä :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
)
itse pukeuduin kanssa kauluspaitaan ja suoriin huosuihin +villapaita ja nahkatakki,mutta se sijottui kun olin 15v-20v elikkäs en kanssa ikälaisteni tavalla
sitten siirryn ihan vaan rentoon pukeutumistyyliin,,,mitä milloinkin
yleensä kuitenkin pidän siistin ja hygieenisen tyylin jollen nyt sitten satu reppaamaan autoani ja olemaan kyynerpäitä myöden öljyssä ja tälleen mutta kuitenkin eriasia
olisin varmasti jatkanut kauluspaita suorat housut linjalla mutta tuli muuta ajattelimisen aihetta monessakin mielessä ja tyyli muuttui,,,,,,,,
ei liittynyt esim rahalliseen kehitykseen mitenkään kun "harrastus toiminta oli kukoistavaa" ei naapurit olis koskaan tajunneet mun rennosta pukeutumis tyylistä mihin kategoriaan kuuluisin tulojen perusteellani
![Mr. Vihreä :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
(ei kuitenkaan mitään gollege hupparia tai muuta sen sellasta koulu gategoriaa,,,:P)
hehehhee mikä nytten jälkeinpäin selittyi juurikin introjen hmm vaatimattomuudella jonka kyllä alle kirjoitan en ole koskaan nähnyt syytä levennellä saavutuksillani tai autoillani jotka ovat olleet kulkupelejä eivät muuta ja muiden kulku pelit tai saavutukset eivät kanssa ole kiinnostaneet sen enempää