Showpaini

Keskustelua harrastuksista.
thehorselover
Viestit: 4
Liittynyt: 23.07.2017 14:48
Viesti:

Showpaini

Viesti Kirjoittaja thehorselover » 23.07.2017 14:54

Onko täällä ketään kuka kattoo tai on kattonut showpainia?
Ite oon 15/02 ja kattonu nyt vähän yli vuoden.
Enkä oo löytäny ketään kenen kaa siitä vois jutella...

Avatar
Paha-Bob
Viestit: 25
Liittynyt: 14.01.2017 21:39
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Paha-Bob » 23.07.2017 19:58

En pysty katsomaan enkä tiedä ketään, joka katsoisi sitä. Vapaaottelua seuraan.

Avatar
Andras
Viestit: 94
Liittynyt: 01.05.2016 14:11
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja Andras » 05.08.2017 21:49

thehorselover kirjoitti:Onko täällä ketään kuka kattoo tai on kattonut showpainia?
Ite oon 15/02 ja kattonu nyt vähän yli vuoden.
Enkä oo löytäny ketään kenen kaa siitä vois jutella...
Katsoin showpainia sillon kun se oli suosionsa huipulla ja sitä näytettiin Suomessa (ei-maksullisessa) TV:ssä. Mutta en ole enää aktiivisesti seurannut sitä sen jälkeen, kun sen näyttäminen siirrettiin maksukanaville. Sen verran tiedän yleisesti, että se sitä on siistitty paljon "lapsiystävällisemmäksi" ja sen takia vetistynyt tylsemmäksi kuin mitä ennen ja samalla myös hahmot ovat muuttuneet paljon tylsemmiksi kuin mitä ennen. Noi hahmot alkoivat olemaan tylsempiä jo oikeastaan sillon kun tuli sellaisia hahmoja kuin John Cena.

Paljon mielenkiintoisempaa kuin "oikea" urheilu, koska siinä on juoni ja persoonallisia hahmoja, eikä vaan tylsiä itseääntoistavia yhdentekeviä urheilukilpailuja.

Tarkoituksena mulla on ollut katsoa kaikki WWF/WWE:n pay-per-view:it, mutta olen jäänyt jumiin siihen, että en ole saanut mistään waretettua King of The Ring 1995:ta.

Kannattaa hakea youtubesta "Stone Cold ET", toi häiskä on tehnyt paljon wrestle-hahmo piloja. Ja yritti päästä myös oikeaksi showpainijaksi, mutta sai niin paljon selkäänsä kehässä, että lopetti sen takia. Ja ilmeisesti se takia menetti myös kiinostuksensa noihin showpainija-parodioihin, ja alkoi sen jälkeen tekemään enemmän muita parodioita.

MaaOnVoimaa
Viestit: 59
Liittynyt: 12.01.2019 19:42
Viesti:

Re: Showpaini

Viesti Kirjoittaja MaaOnVoimaa » 10.06.2020 20:23

Joskus kattelin telkkarista kun oli vielä ilmaista. Olihan se koukuttavaa. Lapsena mulla oli kaveri joka diggaili kybällä smackdownia ja sen kanssa joutu sit aina painimaan milloin missäkin vaikka ei mua ja muita kavereita niin paljoa kiinnostanut. Ei olla enää kamuja. :roll: triplehoo :lol:

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa