Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Avatar
Tauno
Viestit: 22
Liittynyt: 16.03.2016 19:30
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Viesti Kirjoittaja Tauno » 20.03.2016 12:16

Virpojat alkaa taas olla riesanamme, pitäisikö laittaa oveen kyltti: ei virvontaa, varvontaa, eikä kaupustelijoita? :lol:
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.

athmos
Viestit: 14
Liittynyt: 12.03.2016 11:14
Viesti:

Re: Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Viesti Kirjoittaja athmos » 20.03.2016 13:04

Itsehän en vietä yhtään mitään juhlaa. En joulua, en pääsiäistä, en juhannusta, en syntymäpäiviä.

Avatar
Tauno
Viestit: 22
Liittynyt: 16.03.2016 19:30
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Viesti Kirjoittaja Tauno » 20.03.2016 16:50

athmos kirjoitti:Itsehän en vietä yhtään mitään juhlaa. En joulua, en pääsiäistä, en juhannusta, en syntymäpäiviä.
Näinä synkkinä aikoina alkaa jo usko rakoilla joulupukkiinkin..! :lol:
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.

Avatar
Pelle Grino
Viestit: 20
Liittynyt: 12.02.2016 13:41
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Viesti Kirjoittaja Pelle Grino » 22.03.2016 11:26

Vietän pääsiäistä niin kuin kristityt ovat sitä aina viettäneet. Se on hieno juhla. Pitkän paaston jälkeen karitsan paahtopaisti ja laadukas punaviini maistuvat paremmilta kuin ikinä! Vielä tässä pitäisi jaksaa viitisen päivää sinnitellä. Pääsiäinen on vuoden kohokohta, ja se merkitsee kalenterivuodelle samaa kuin sunnuntai kalenteriviikolle. Joulukin on ihan mukava juhla, mutta ei missään tapauksessa pääsiäisen veroinen. Vappu ja juhannus ovat ok., mutta ne eivät henkilökohtaisesti minulle suuriakaan merkitse. Ällöweenin kaltaiset amerikkalaisperäiset uusiojuhlat kieltäisin lailla, jos minulla olisi valta.
"Tous les hommes me sont à tel point odieux
Que je serais fâché d'être sage à leurs yeux."

- Molière: Le Misanthrope (Alceste, I näytös, I kohtaus, 111-112)

Avatar
Tauno
Viestit: 22
Liittynyt: 16.03.2016 19:30
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Viesti Kirjoittaja Tauno » 22.03.2016 19:43

Pelle Grino kirjoitti:Vietän pääsiäistä niin kuin kristityt ovat sitä aina viettäneet. Se on hieno juhla. Pitkän paaston jälkeen karitsan paahtopaisti ja laadukas punaviini maistuvat paremmilta kuin ikinä! Vielä tässä pitäisi jaksaa viitisen päivää sinnitellä. Pääsiäinen on vuoden kohokohta, ja se merkitsee kalenterivuodelle samaa kuin sunnuntai kalenteriviikolle. Joulukin on ihan mukava juhla, mutta ei missään tapauksessa pääsiäisen veroinen. Vappu ja juhannus ovat ok., mutta ne eivät henkilökohtaisesti minulle suuriakaan merkitse. Ällöweenin kaltaiset amerikkalaisperäiset uusiojuhlat kieltäisin lailla, jos minulla olisi valta.
Totta nälissän syö tosissaan vaikka lammasta, tosin villasukkien pureskelu ei ole mielipuuhaani. :lol:
Viiniä en juo, olen absolutisti, en juo edes alkoholitonta!
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.

Avatar
Pelle Grino
Viestit: 20
Liittynyt: 12.02.2016 13:41
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Viesti Kirjoittaja Pelle Grino » 22.03.2016 22:34

Hah! Kunnolla marinoitu ja muutenkin asianmukaisesti valmistettu karitsa (ei siis aikuinen lammas!) ei todellakaan maistu villasukalle.
"Tous les hommes me sont à tel point odieux
Que je serais fâché d'être sage à leurs yeux."

- Molière: Le Misanthrope (Alceste, I näytös, I kohtaus, 111-112)

Avatar
Varjotar
Viestit: 56
Liittynyt: 11.11.2015 21:21
Viesti:

Re: Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Viesti Kirjoittaja Varjotar » 23.03.2016 16:02

Pääsiäisen kunniaksi söin levyn suklaata ja purkin pashaa :D Lapsille ja jehowille en avannut ovea.
Tyttö, joka leikki tulella

Avatar
Tauno
Viestit: 22
Liittynyt: 16.03.2016 19:30
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".

Viesti Kirjoittaja Tauno » 23.03.2016 20:05

Varjotar kirjoitti:Pääsiäisen kunniaksi söin levyn suklaata ja purkin pashaa :D Lapsille ja jehowille en avannut ovea.
En minäkään avaa, kerjääminen on pahinta häirintää mitä tiedän, kotonaan täytyy voida olla rauhassa! :o
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa