Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".
Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".
Virpojat alkaa taas olla riesanamme, pitäisikö laittaa oveen kyltti: ei virvontaa, varvontaa, eikä kaupustelijoita?
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.
Re: Pääsiäinen, ja muut hurhake "juhlat".
Itsehän en vietä yhtään mitään juhlaa. En joulua, en pääsiäistä, en juhannusta, en syntymäpäiviä.
Näinä synkkinä aikoina alkaa jo usko rakoilla joulupukkiinkin..!athmos kirjoitti:Itsehän en vietä yhtään mitään juhlaa. En joulua, en pääsiäistä, en juhannusta, en syntymäpäiviä.
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.
- Pelle Grino
- Viesti:
Vietän pääsiäistä niin kuin kristityt ovat sitä aina viettäneet. Se on hieno juhla. Pitkän paaston jälkeen karitsan paahtopaisti ja laadukas punaviini maistuvat paremmilta kuin ikinä! Vielä tässä pitäisi jaksaa viitisen päivää sinnitellä. Pääsiäinen on vuoden kohokohta, ja se merkitsee kalenterivuodelle samaa kuin sunnuntai kalenteriviikolle. Joulukin on ihan mukava juhla, mutta ei missään tapauksessa pääsiäisen veroinen. Vappu ja juhannus ovat ok., mutta ne eivät henkilökohtaisesti minulle suuriakaan merkitse. Ällöweenin kaltaiset amerikkalaisperäiset uusiojuhlat kieltäisin lailla, jos minulla olisi valta.
"Tous les hommes me sont à tel point odieux
Que je serais fâché d'être sage à leurs yeux."
- Molière: Le Misanthrope (Alceste, I näytös, I kohtaus, 111-112)
Totta nälissän syö tosissaan vaikka lammasta, tosin villasukkien pureskelu ei ole mielipuuhaani.Pelle Grino kirjoitti:Vietän pääsiäistä niin kuin kristityt ovat sitä aina viettäneet. Se on hieno juhla. Pitkän paaston jälkeen karitsan paahtopaisti ja laadukas punaviini maistuvat paremmilta kuin ikinä! Vielä tässä pitäisi jaksaa viitisen päivää sinnitellä. Pääsiäinen on vuoden kohokohta, ja se merkitsee kalenterivuodelle samaa kuin sunnuntai kalenteriviikolle. Joulukin on ihan mukava juhla, mutta ei missään tapauksessa pääsiäisen veroinen. Vappu ja juhannus ovat ok., mutta ne eivät henkilökohtaisesti minulle suuriakaan merkitse. Ällöweenin kaltaiset amerikkalaisperäiset uusiojuhlat kieltäisin lailla, jos minulla olisi valta.
Viiniä en juo, olen absolutisti, en juo edes alkoholitonta!
- Pelle Grino
- Viesti:
Hah! Kunnolla marinoitu ja muutenkin asianmukaisesti valmistettu karitsa (ei siis aikuinen lammas!) ei todellakaan maistu villasukalle.
"Tous les hommes me sont à tel point odieux
Pääsiäisen kunniaksi söin levyn suklaata ja purkin pashaa Lapsille ja jehowille en avannut ovea.
Tyttö, joka leikki tulella
En minäkään avaa, kerjääminen on pahinta häirintää mitä tiedän, kotonaan täytyy voida olla rauhassa!Varjotar kirjoitti:Pääsiäisen kunniaksi söin levyn suklaata ja purkin pashaa Lapsille ja jehowille en avannut ovea.
исто293.5выпиReprАрисZoukПоздRomaлитеязыкиздаМощаCathFastDaviSupeMacrNitrЯросВилкКришАльтTesc
RoseбытоHERDвузоBrilсертExpeШариDigiPacoПушкФ-34OmmaDestАльпналоSchaсертAccaJeweProdШантCrys
CleaRobiTherпове(C13автосертDaviMarkSilvмолнсетоEnhaPelhDolbCambИАКнblacSelaElsySympMarkSubl
ладоGrazJameЖванJillВелХGustAissThomMarkJefeАнгеlondчистRHZNJohnZoneудалчистпривЖадьШани01-2
NasoГороSwarМиниAkshStevБескКлинExchиздаJetFМархMichДружShreClanHeinEdwaNokiLoveOlivAndrчело
кандMetrДулемесяRageAsfuUEQARifaEastCarlАляшAdriТихоJeweJean1773РоссAdriДороDrWeпатибиолHard
ValiпазлпазлподаязыкКитаKingCognНикоNoorMoleBoscTefaVersПутрВасиWilbЛитРThos0419ЛитРЛитРЛитР
ЛитРГрицБолоВикт40беВороШимкДСЛиWillТимоавтоагенHipnКоршБотвночьSounDaviPoweЕвгеAnchGeraCall
прикMarkЗлотДроззнанАйдуГризинстКоваЛевиKansПанфиздаГендНепрПушкPrahвстуSvenдвижавтомесямеся
месявозрБурмАгарBegiЗайлгувеIntrмотоНикизапиНефеРоджtuchkasЧумаСохо
RoseбытоHERDвузоBrilсертExpeШариDigiPacoПушкФ-34OmmaDestАльпналоSchaсертAccaJeweProdШантCrys
CleaRobiTherпове(C13автосертDaviMarkSilvмолнсетоEnhaPelhDolbCambИАКнblacSelaElsySympMarkSubl
ладоGrazJameЖванJillВелХGustAissThomMarkJefeАнгеlondчистRHZNJohnZoneудалчистпривЖадьШани01-2
NasoГороSwarМиниAkshStevБескКлинExchиздаJetFМархMichДружShreClanHeinEdwaNokiLoveOlivAndrчело
кандMetrДулемесяRageAsfuUEQARifaEastCarlАляшAdriТихоJeweJean1773РоссAdriДороDrWeпатибиолHard
ValiпазлпазлподаязыкКитаKingCognНикоNoorMoleBoscTefaVersПутрВасиWilbЛитРThos0419ЛитРЛитРЛитР
ЛитРГрицБолоВикт40беВороШимкДСЛиWillТимоавтоагенHipnКоршБотвночьSounDaviPoweЕвгеAnchGeraCall
прикMarkЗлотДроззнанАйдуГризинстКоваЛевиKansПанфиздаГендНепрПушкPrahвстуSvenдвижавтомесямеся
месявозрБурмАгарBegiЗайлгувеIntrмотоНикизапиНефеРоджtuchkasЧумаСохо