Kevään edistyminen, vaikutus sinuun.
Kevään edistyminen, vaikutus sinuun.
Miltä meno maistuu näin keväällä, itse odottelen että fillarikausi pääsisi todenteolla vauhtiin.
Kevättä rinnassa.
Kevättä rinnassa.
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.
-
- Viesti:
Re: Kevään edistyminen, vaikutus sinuun.
Samat sanat, pyörän selkään pitää kiivetä ja aloittaa muuttolintujen silmälläpito. Kiva tunne pitkän, pimeän ja välillä kylmänkin talven jälkeen.
Kummasti olen alkanut pitää keväästä. Joskus 20 vuotta sitten kevät tuntui sohjoa ja koiranpaskoja täynnä olevalta jaksolta, jonka ainoa hyvä puoli on perässä tuleva kesä. Nyt tuo lintuharrastus saa minut puhkumaan intoa viimeistään maaliskuun lopussa.
Kummasti olen alkanut pitää keväästä. Joskus 20 vuotta sitten kevät tuntui sohjoa ja koiranpaskoja täynnä olevalta jaksolta, jonka ainoa hyvä puoli on perässä tuleva kesä. Nyt tuo lintuharrastus saa minut puhkumaan intoa viimeistään maaliskuun lopussa.
Kevät on hyvä vuodenaika, mielenkiintoista seurata luonnon heräämistä talviunilta.
- Liitteet
-
- Sieppaa.PNG (283.71 KiB) Katsottu 16983 kertaa
En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin.
-
- Viesti:
Valon määrän lisääntyminen piristää kummasti, joka näkyy aivan selkeästi töissä ja muutenkin. Panettaa myös enemmän.. Joka saattaa johtua myös naisista
Mua vituttaa valoisuuden lisääntyminen. Juuri kun on ehtinyt tottua siihen, että klo 17 on jo aivan pimeä, niin nyt klo 18 on vielä ihan valoisaa.
Tuo on valitettavaa, näin käy varmaan myös syksyllä, kun illat alkaa pimetä juuri kun on tottunut valoisuuteen.athmos kirjoitti:Mua vituttaa valoisuuden lisääntyminen. Juuri kun on ehtinyt tottua siihen, että klo 17 on jo aivan pimeä, niin nyt klo 18 on vielä ihan valoisaa.
Ei ole helppoa sinulla!
-
- Viesti:
LolTauno kirjoitti:Tuo on valitettavaa, näin käy varmaan myös syksyllä, kun illat alkaa pimetä juuri kun on tottunut valoisuuteen.athmos kirjoitti:Mua vituttaa valoisuuden lisääntyminen. Juuri kun on ehtinyt tottua siihen, että klo 17 on jo aivan pimeä, niin nyt klo 18 on vielä ihan valoisaa.
Ei ole helppoa sinulla!
-
- Viesti:
Sit vaan pitää vissiin hakea uutta rytmiä.athmos kirjoitti:Mua vituttaa valoisuuden lisääntyminen. Juuri kun on ehtinyt tottua siihen, että klo 17 on jo aivan pimeä, niin nyt klo 18 on vielä ihan valoisaa.
Eräillä on, vaan julmettu duuni löytää se rytmi..?SamsungMuki kirjoitti:Sit vaan pitää vissiin hakea uutta rytmiä.athmos kirjoitti:Mua vituttaa valoisuuden lisääntyminen. Juuri kun on ehtinyt tottua siihen, että klo 17 on jo aivan pimeä, niin nyt klo 18 on vielä ihan valoisaa.
Kevään ongelmat : siitepöly ja katupöly,
INFJ/ISFP sekä Puu-Lohikäärme