Big Brother
Big Brother
Inhoavatko muutkin introvertit tätä äänekkäiden ekstroverttien "tähdittämää" ohjelmaa?
Re: Big Brother
Kerran yritin katsoa edes yhtä jaksoa, loppui leikki lyhyeen kun alle vartissa piti vain TV sammuttaa.
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides
Big brotheria katsoessa tuntuu että on vankina small talk -tilanteessa, joka ei lopu koskaan. Eli en harrasta. Tykkään kyllä katsoa televisiosta joitain hyvin jäsenneltyjä keskusteluohjelmia, joissa on vieraina myös taviksia tuomassa kokemuksen ääntä. Se onkin jo eri juttu.
^erittäin hyvin sanottu. Emäntä tilasi itselleen 24/7 BB:n ja siellä on vissiin bileet menossa. Oli pakko heittää luurit päähän ja musa soimaan, mä en vaan kestä paria tuntia pidempään sellaista aivotonta raakkumista. En kestä.
Minä katson BB:tä aktiivisesti. Se on mainio mahdollisuus nähdä millaisia ihmiset ovat. Itse en mitenkään jaksa jakaa aikaani toisten kanssa, joten tämä on pikakonsti sosiaalisuuteen.
24/7 oli mulla vuodesta 2006 -2014 , läppärillä se rallatti.
INFJ/ISFP sekä Puu-Lohikäärme
-
- Viesti:
En pidä enkä katso. Poikkeuksena aivan eka kausi, jolloin Perttu Sirviö vei voiton kotiin. Verbaliikan ystävänä hullaannuin täysin hänen "pöördismeihinsä".
Rakastan BB:tä, se on yksi suosikkiohjelmistani. Miusta on mielenkiintoista seurailla, miten ihmiset toimivat talossa.
Olen myös leikitellyt ajatuksella, että olisi jännittävää päästä bb-taloon. Tosin tuskimpa miuta sinne valittaisiin. Ja jos valittaisiin, niin en välttämättä olisi kovin pidetty talossa. Mutta kokemuksena bb-alo kiinnostaisi todella paljon.
Olen myös leikitellyt ajatuksella, että olisi jännittävää päästä bb-taloon. Tosin tuskimpa miuta sinne valittaisiin. Ja jos valittaisiin, niin en välttämättä olisi kovin pidetty talossa. Mutta kokemuksena bb-alo kiinnostaisi todella paljon.
Katsoin muutaman jakson sitä julkkisten bb:tä, kun siinä oli Andy McCoy.