Sain ekalla kerralla 14/20 ja seuraavalla kerralla 13/20. Joukossa on siis selkeästi edes yksi kysymys johon eri vastaukset sopivat minulle eri tilanteissa. Veikkaan, että se kysymys oli numero 18. jossa pohdittiin usean asian tekemistä samaan aikaan. Ruuanlaitossa nautin siitä, että on useampi pannu kuumana kerralla. Työn saa nopeammin tehtyä, vaikka se onkin haastavampaa. Toisaalta, jos minulla on useampi pidempikestoinen homma käynnissä minä ahdistun. Saatan jopa mennä burn outtiin jos on liian moni kurssi meneillään yliopistolla jne.
Numero 6. vastasin ei sen takia, koska kukaan ei ole koskaan sanonut minulle että olisin hyvä kuuntelija. En siis ole saanut kuuntelemisen taidoistani tarpeaksi palautetta, että voisin vastata kunnolla siihen kysymykseen. Mielestäni olen kuitenkin hyvä kuuntelija ja ainakin nautin ihmisten kuuntelemisesta olin siinä sitten hyvä tai en.
Numero 10. on myös hieman hankala minun kohdallani. Olen hyvin puhelias perheeni ja mieheni kanssa, mutta jos en tunne ihmisiä tarpeeksi hyvin saatan olla hyvinkin hiljainen. Eri ihmiset tai ryhmät saavat minusta totaalisesti erilaisen kuvan. Tämä joskus harmittaa minua. En vain voi sille mitään, että jos on vähänkin enemmän ihmisiä asetun hiljaisen katsojan asemaan. Suurin osa tapaamistani ihmisistä ei koskaan pääse näkemään minun puheliasta puoltani, joka nauttii älyllisestä keskustelusta jne. On harmillista, että en ole vieläkään päässyt "vapautumaan" esimerkiksi mieheni perheenjäsenten ympärillä.