Introvertin idylli
Introvertin idylli
En ole oikein osannut aloittaa tänne keskustelupalstalle kirjoittelua jostain syystä, vaikka lukenut olen teidän kaikkien juttuja jo pidemmän aikaa Kuitenkin rakastan kirjoittamista ja asioiden pohtimista, joten aloitin oman blogin. Tervetuloa vilkuilemaan, luvassa ihan jokapäiväistä introvertin elämää laidasta laitaan. Ei ehkä kiinnostavaa luettavaa jännitystä kaipaaville ekstroverteille, mutta toki kaikki on tervetulleita
http://www.introvertinidylli.blogspot.com
http://www.introvertinidylli.blogspot.com
Re: Introvertin idylli
Kiitos Pita linkistä, blogisi meni heti seurantaan. Olen itsekin ollut aikeissa perustaa juurikin introvertin elämään liittyvän blogin, mutta se edellyttää varmaan pitkäjänteisyyttä, joka ei puolestaan kuulu henkilökohtaisiin ominaisuuksiini. Joka tapauksessa erittäin tuttua tekstiä.
Kiva juttu! Ja joo, pitkäjänteisyyttähän tavallaan vaatii, mutta itse kun rakastan kirjoittaa niin se tulee aika itsestään... Laitoin muuten Facebookiin myös sivut blogille... Hah. Oikein rupes naurattaan kun tuntuu että tässäkin kaikessa oli jo ihan liikaa sosiaalisuutta yhdelle päivälle, vaikkei oo tarvinnut puhua kenellekään tänään
Voi kun oli tosiaan tuttuja ajatuksia tuolla blogissasi. Mielenkiintoista muutenkin lukea vaihteeksi ajatuspainotteista blogia. Yleensä kun ne koostuvat lähinnä hirmu kiireisestä elämästä, missä tapahtuu ja mennään paljon. Itsekin tykkään kirjoittaa, en tosin omasta elämästäni sillä harvaa ainakaan ekstroverttia kiinnostaisi minun tylsä yksinkertainen elämäni.
Tulen varmasti seuraamaan myös jatkossa. Jatka ihmeessä projektia!
Tulen varmasti seuraamaan myös jatkossa. Jatka ihmeessä projektia!
Kiva kuulla, että on mieluisaa luettavaa. Ja joo, ei varmaan munkaan tylsä elämäni ketään ekstroverttiä kiinnosta, mutta lähinnä ehkä kirjoittelenkin itselleni ja muille introverteille. Ja mun blogi ei tuu olemaan mikään kuvilla ja mitenkään visuaalisilla elementeillä täytetty, vaan ennenkaikkea kirjoitan just sitä mitä mieleen tulee, ilman sen kummempaa lisämateriaalia
Kirjoittaminen on tosiaan erittäin terapeuttista puuhaa, oiva keino jäsennellä sotkuisia tai vain muuten runsaita ajatuksiaan selvemmiksi. Hyvä että olet blogin kanssa jo alusta lähtien liikkeellä itseäsi varten, etkä tee sitä pelkästään muille. Muuten homma saattaisi käydä pidemmän päälle rasittavaksi.
Hyviä ja tuttuja aatoksia tosiaan myös noissa uudemmissa kirjoituksissa. Tavallaan aika jännää, mitenkä lähes kaikki introvertit voivatkaan kokea asiat niin samalla tavalla.
Nimimerkki kerrankin itsensä lähes normaaliksi tunteva
Hyviä ja tuttuja aatoksia tosiaan myös noissa uudemmissa kirjoituksissa. Tavallaan aika jännää, mitenkä lähes kaikki introvertit voivatkaan kokea asiat niin samalla tavalla.
Nimimerkki kerrankin itsensä lähes normaaliksi tunteva
Hienoa, että kirjoitit tosta 10 harhaluuloa introverteista artikkelista. Itse tein tuosta aiheesta videon mun vlogikanavalle (ensimmäinen linkki allekirjoituksessa). Itse toivoisin kyllä näkeväni enemmän introverttityylisiä ja ennen kaikkea omaperäisiä blogeja/vlogeja. Katson mä toki tällaisia "kuulumisvideoita"/-postauksiakin.
Kiitos oikein paljon kommenteista! Mulle nimenomaan kirjoittaminen on terapeuttista puuhaa... Pää on niin täynnä ajatuksia ihan jatkuvasti, että tekee hyvää saada niitä ulos. Ja jatkuva puhuminen mun ajatuksista ei nyt tietysti tule kuulonkaan niin mikäs sen parempi tapa kun kirjoittaminen Mä pidän muutenkin itse ihan omaa päiväkirjaa lähes päivittäin niin tässä ei oikein muutu mikään, paitsi että nyt myös muut pääsevät ajatuksiani lukemaan Ja kynä ja paperi (tai siis tietokone) kun ei koskaan ihmettele tai tuomitse mun ajatuksia. Ne jaksaa aina kuunnella Mä ensin mietin että viitsinkö noita Facebook-sivuja perustaa kun muutenkin tuo sana "sosiaalinen media" saa välillä karvat pystyyn... Mutta, olis hienoo jos täällä on joku Facebookissa niin tulkaa ihmeessä liittymään. Mä haluaisin aina silloin tällöin laittas siellä kyselyjä muille introverteille ja toki vaikka ekstroillekin. Olis kiva kysellä mielipiteitä ja tapoja yms. muilta. Niistä saisin sitten lisää materiaalia mun blogiteksteihin ja muutenkin Ihanaa sunnuntaita kaikille!
Piti ihan ajatuksella nyt vilkaista noita sun videoita, linkit olen kyllä jo aiemmin huomannut mutta en ole saanut vain aikaiseksi katsoa. Hyviä ajatuksia herättäviä aiheita noissa, joista monista olen yhtä mieltä. Rohkeaa muutenkin antaa ikäänkuin kasvot pelkän nimimerkin taakse, mulle ei olis kovin helppoa.INTPinson kirjoitti:Hienoa, että kirjoitit tosta 10 harhaluuloa introverteista artikkelista. Itse tein tuosta aiheesta videon mun vlogikanavalle (ensimmäinen linkki allekirjoituksessa). Itse toivoisin kyllä näkeväni enemmän introverttityylisiä ja ennen kaikkea omaperäisiä blogeja/vlogeja. Katson mä toki tällaisia "kuulumisvideoita"/-postauksiakin.
Kiva jos pidit. Itse en ajattele, että olisi vaikeaa tehdä omalla naamalla videoita kun veljeä ja sen kaveria lukuunottamatta kukaan katsojista ei tunne mua entuudestaan. Ja kun entiset kaverit ei enää merkitse mitään, niin ei tarvi miettiä, jos joku niistä sattuisi näkemään jonkin videoistani. Mutta kuten sanoin toisessa ketjussa, yritän tämän harrastuksen kautta hankkia uusia kavereita.niksuu93 kirjoitti: Piti ihan ajatuksella nyt vilkaista noita sun videoita, linkit olen kyllä jo aiemmin huomannut mutta en ole saanut vain aikaiseksi katsoa. Hyviä ajatuksia herättäviä aiheita noissa, joista monista olen yhtä mieltä. Rohkeaa muutenkin antaa ikäänkuin kasvot pelkän nimimerkin taakse, mulle ei olis kovin helppoa.