Ystävä hakusessa

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Milka

Ystävä hakusessa

Viesti Kirjoittaja Milka » 26.12.2014 11:52

Deittipalsta on hyvä idea. Se vaikuttaa kuitenkin olevan niille, jotka etsivät elämänkumppania.

Minä introverttimiehenä olen huomannut kaipaavani ystävää kaltaisestani ihmisestä. Jostain syystä olen huomannut tulevani paremmin juttuun suunnilleen ikäisieni naisten kanssa. Ystävyysyritelmät miesten kanssa loppuvat yleensä alkuunsa: jutut urheilusta, naisista, autoista tai kalastuksesta eivät vain ole minun juttuni. Naisten kanssa on helpompi keskustella, mutta naisten löytäminen vain ystäväksi ei ole helppoa -etenkään introverttiluonteelle.

Toivoisin, että tälle sivustolle avattaisiin parisuhdedeittipalstan lisäksi palsta, jolla introvertit voivat hakea ystävyyssuhteita toisistaan.

Mawerick
Viesti:

Re: Ystävä hakusessa

Viesti Kirjoittaja Mawerick » 26.12.2014 12:55

Ei huono idea. Toisaalta riittäisi varmaan se, että nykyinen deittipalsta muutettaisiin yleisemmäksi seuranhakupalstaksi? Jokainen voisi sitten ilmoituksessaan kertoa tarkemmin mitä on hakemassa.

Overlord
Ylin auktoriteetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Overlord » 26.12.2014 13:07

Milka kirjoitti:Toivoisin, että tälle sivustolle avattaisiin parisuhdedeittipalstan lisäksi palsta, jolla introvertit voivat hakea ystävyyssuhteita toisistaan.
No eipä tuo ole iso työ kun minun ei tarvitse luoda kuin uusi kategoria jo olemassaolevan alueen sisälle. Kaikki oikeuksien luonti ja määrittely on jo tehty deittipalstaa perustettaessa.
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides

keppälerttu

Viesti Kirjoittaja keppälerttu » 29.01.2015 19:11

Ystäväpalsta löytyikin, mutta en pääse lähettämään yksityisviestiä lainkaan :(

Mawerick
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mawerick » 29.01.2015 22:14

^Minkälainen ongelma yv:n lähettämisessä on?

keppälerttu

Viesti Kirjoittaja keppälerttu » 29.01.2015 22:23

Menen tuonne Yksityisviestit-kohtaan ja saan ilmoituksen:

Pahoittelemme, mutta tämän toiminnon käyttäminen ei ole juuri nyt sallittua. Jos olet rekisteröitynyt vasta äskettäin, voit joutua osallistumaan keskusteluihin enemmän käyttääksesi tätä toimintoa.
-----------
Kuinkahan paljon minun pitäisi kirjoitella, että voin yksityisviestejä laittaa? Olen liittynyt viime heinäkuussa, joten mielestäni tuo vasta äskettäin rekisteröityneenkään kuvaus ei oikein osu... Hankaloittaa hieman tuota ystäväpalstan käyttöä, kun en voi vastata yksityisviestiin tai lähettää itse :D

Overlord
Ylin auktoriteetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Overlord » 29.01.2015 23:24

No niin lopultakin löytyi syy tähän ja asian pitäisi olla nyt korjattu.

Tunnuksesi ei ollut siirtynyt foorumilogiikassa uudesta käyttäjästä rekisteröityneeksi käyttäjäksi, vaikka tämän olisi pitänyt tapahtua automaattisesti tunnuksen luonnin yhteydessä. Mahdollisesti olin määrittänyt foorumin asetukset väärin rekisteröitymisesi aikaan, eikä siirtymä tapahtunut takautuvasti kun myöhemmin ne sitten korjasin.

Olen testannut viestijärjestelmää useamman kerran, mutta joka kerta täysin uusilla tunnuksilla (joissa oikeudet siis toimivat niin kuin pitääkin). Siitä syystä ongelma vaivasi vain osaa käyttäjistä.
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides

keppälerttu

Viesti Kirjoittaja keppälerttu » 29.01.2015 23:45

Kiitos kovasti, nyt toimii :)

Sinisiipi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinisiipi » 29.01.2015 23:48

Hei
onko asia korjaantunut kaikilla vai täytyykö asetuksia muuttaa jokaiselle erikseen? Minäkään en voi lähettää yksityisviestejä.

Sinisiipi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinisiipi » 29.01.2015 23:51

Kiitos..asia on näköjään korjaantunut :)

Vastaa Viestiin