Ääripään introvertti

Kaikki ihmissuhteisiin liittyvät aiheet.
cant
Viestit: 5
Liittynyt: 05.02.2017 19:27
Viesti:

Re: Ääripään introvertti

Viesti Kirjoittaja cant » 23.04.2017 21:15

Aika lailla kuulostaa omalta ISTJ-A:n elämältäni tuo sun tarina. Itsekään en ole tehnyt aloitetta koskaan, mutta harrastukseni ansiosta joudun "ihmisten ilmoille" melko usein ja näin ollen minulle myös tullaan juttelemaan silloin tällöin. Yleensä tosin vain vastaan mitä kysytään ettei tarvitsisi keskustella sen enempää.

Olen myös miettinyt onko olemuksessani jotain miksi, vaikkapa kavereiden kanssa ollessani, minä olen yleensä viimeinen jolle mitään sanotaan, jos sanotaan. Voihan se olla että vaan jättäydyn taka-alalle alintajuntaisesti, eikä minua kyllä oikeasti kiinnosta tavata ketään vierasta.

Minäkin elän parasta aikaa elämässäni juuri nyt ja se on kyllä todella mahtavaa huomata.

Petra
Viestit: 110
Liittynyt: 18.08.2016 07:46
Viesti:

Re: Ääripään introvertti

Viesti Kirjoittaja Petra » 24.04.2017 10:33

Parasta A-tyyppiä täälläkin ja samanlaiset kokemukset. Ei aloitekykyä. Joskus yrittänyt jotain mutta aina se peittynyt loppuvaiheessa tavalliseksi arkiseksi kohtaamiseksi sillä nämä tilanteet lähinnä työn puolesta.

Haluan pysytellä taka-alalla. Vihaan small talkia... no eikö se juuri ole ongelma uusiin ihmisiin tutustuessa?

Lisäksi en tunnistaisi toisen kiinnostusta. Huomaan sen tarkkailijana kyllä toisiin kohdistuneissa jutuissa mutta itseeni en takuulla. Joten melko suoraan pitäisi tulla ja ehkei enää tämä vanhentunut habitus muutenkaan sellaisia osakseen saakaan joten ehkä tunnistaisi jos jotain edes tulisi. Yritän ajatella etten tunnistaisi.

Olen vähän liian tyytyväinen yksinelämiseen että toiveet parisuhteesta ovat alkaneet haihtua eikä tosin edes varmaan koskaan olleet kovin isojakaan.

Ärrä
Viestit: 1
Liittynyt: 27.12.2017 22:27
Viesti:

Re: Ääripään introvertti

Viesti Kirjoittaja Ärrä » 27.12.2017 22:39

Aika tuttua. Mahdotonta löytää naisseuraa, kun ei juttu luista...

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa