Oletko varattu?

Kaikki ihmissuhteisiin liittyvät aiheet.

Oletko varattu?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset

hann156
Viestit: 3
Liittynyt: 30.06.2016 15:42
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja hann156 » 06.07.2016 14:58

Varattu nainen ja teini-iästä jatkunut parisuhde ekstroverttimiehen kanssa.
Tavallaan voisi äkkiseltään kuvitella, että näin erilaisten persoonien kesken intiimi suhde ei toimi, mutta meidän kohdalla vastakohdat sopivat keskenään hyvin yhteen. Opetamme toinen toisillemme ja pikku hiljaa vuosien varrella toisten tavat oppii hyväksymään. Esim. miehelle oli alussa melko hankalaa ymmärtää, etten jaksa aina keskustella smalltalkia vieraiden ihmisten kanssa ja itselle on ollut vaikea tottua miehen jatkuvaan "workflow:hon" ja tehokkuuteen, itse kun olen enemmän hiljainen ja hidas mietiskelijä kuin tehokas aikaansaaja. Molemmille löytyy kuitenkin tilaa suhteessamme. :)

Icaroz
Viestit: 4
Liittynyt: 18.07.2016 17:27

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja Icaroz » 18.07.2016 17:59

MIstä löytäisi Introvetti naisen? Itte oon ISTJ ja naisen joka vastaa omia arvoja ja ajatusmaailmaa tuntuu todella vaikeelta. Ittelleni järjestys on Todella tärkeetä, kuten myös Säännöt. Todella monet ihmettevät miten viihdyin Intissä. Tälläiselle ISTJ:lle onko parempaa paikkaa... Mutta mistä löytää se nainen? Kenelle nämä arvot sopisivat?

The One

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja The One » 20.09.2016 20:26

Hei vapaa minä olen!!

Mielenkiintoista että puolet intro äijistä on minun lisäksi. Mitäköhän tapahtuisi jos näille intromiehille määrättäisiin kuuri decaa ja kuntosalia? :)

amberko
Viestit: 4
Liittynyt: 27.09.2016 13:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja amberko » 27.09.2016 13:29

Olen nainen ja varattu (ja leski).

Edellisessä suhteessa olin ekstrovertin miehen kanssa, mutta myös erittäin huomaavaisen sellaisen kanssa ja hän sai minut tuntemaan itseni maailman tärkeimmäksi ihmiseksi.. Ongelmia muodostui vaan siinä että hän ei olisi halunnut istua kotona esim. vloppuja vaan olisi halunnut nähdä kavereitaan koko ajan, kun minulle taas kelpasi kotona istuminen, ja mielellään tietty hänen kanssaan.. No, hän sitten menehtyi..

Nykyinen mieheni väitti alkuun olevansa introvertti ja siltä alkuun vaikuttikin (tietty kun istui aina sisällä minun kanssani ja minuun tutustuen..), mutta nyt näin neljän vuoden jälkeen olen vain huomannut että olemme ihan eri maailmoista :( Hän tykkää harrastaa, viihtyy töissä, keksii koko ajan kaikkea ja ei aina näy kotona iltaisin ja minä taas olen oikea kotihiiri..

Tykkäisin itse tosiaan pelailla vaikka lautapelejä, katsella leffoja/sarjoja, ulkoilla.. No, kaikkea teen yksin paitsi lautapelit on tietty jääneet kun ei ole peliseuraa :(

Nähtäväksi jää kauan enää yhdessä ollaan...

moj
Viestit: 1
Liittynyt: 28.12.2016 21:52
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja moj » 28.12.2016 21:57

Kuulun tuohon enemmistöön: mies, vapaa (>50%)

Zakarias
Viestit: 9
Liittynyt: 04.12.2016 09:54
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja Zakarias » 01.01.2017 17:45

The One kirjoitti:Hei vapaa minä olen!!

Mielenkiintoista että puolet intro äijistä on minun lisäksi. Mitäköhän tapahtuisi jos näille intromiehille määrättäisiin kuuri decaa ja kuntosalia? :)
Maailmanloppu.
O tempora, o mores.

maaku
Viestit: 19
Liittynyt: 22.11.2016 19:16
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja maaku » 05.01.2017 20:13

Varattu nainen, suhteessa introvertin miehen kanssa.

So.Lost
Viestit: 1
Liittynyt: 08.01.2017 06:14
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja So.Lost » 08.01.2017 06:23

Vapaa mies 18 v

Ei "riitä" aika eikä energia kavereiden tai tyttöjen perään :P
Muutama tyttö on lähestynyt mutta aivan ekstrovertteja kaikki. Kukas muukaan sitä saisi rohkeutta kysyä randomia ulos.

Olisi mukavaa tavata joku introvertti ja aloittaa parisuhde, ystävyys ihan viesteillä.
Tosielämässä olen melko hiljainen mut luulen kyllä että saatas hyvii keskustelui :)


Voi pistää private messagee jos jotain kiinnostaa juttuseura.

Mawerick
Viestit: 109
Liittynyt: 15.04.2013 15:09
Paikkakunta: Yläne
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja Mawerick » 17.01.2017 16:17

Niinpä minunkin piti siirtyä pienimmästä kategoriasta suurimpaan. Jotta heippa vaan kaikille :lol:

Avatar
Paha-Bob
Viestit: 25
Liittynyt: 14.01.2017 21:39
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Oletko varattu?

Viesti Kirjoittaja Paha-Bob » 18.01.2017 15:58

Onpas varattuja miehiä vähän :D Itse äänestin mies, vapaa. En ole koskaan seurustellut.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa