niin korkealla, ettei uskalla tehdä mitään epäonnistumisen pelossa.
Avautumista kannattaa ehdottamasti harjoitella, vaikka tällä palstalla tai somessa ja livenä.
Keskustelun aiheen kanssa ei saa olla liian kriittinen-muuten ei tapahdu taaskaan mitään (tämä on oikein perisyntini).
Tarvitaan uskallusta, ei pidä odottaa, että omat haaveet toteutuu sillä sekunnilla. Älä mieti, onkohan tuo se unelmieni prinsessa (tai prinssi).
Sitä ei voi etukäteen tietää, se selviää myöhemmin.
Puhu ja tutustu ajatellen, että oli tai ei, ei sen niin väliä, ei minulla ole mitään hävittävää, ihmisiähän tässä ollaan kaikki.
Oikeastaan ei pidä odottaa yhtään mitään, vaan aloittaa keskustelu. Vaikka, että ompas upea keli tai ompas karmee keli jne.
Keskustelun lähdettyä käyntiin aihe kyllä vaihtuu ja melko pian selviää löytykö sama aaltopituus. Lyhytkin juttutuokio on parempi kuin hiljaisuus.
Jos minä alan tätä kirjoitustani miettimään, että voikohan tällaista laittaa, mitähän muut ajattelevat jne., niin tämä ei tänne tule.
Siispä en ala sitä miettimään.
Eihän sitä voi tietää mitä muut minusta ajattelevat. Se on muitten "päänvaiva". Tärkeintä on olla itselle rehellinen.
Tällaisia "ohjeita" olen itselleni opettanut.
Niin joo, olen vapaa mies, kerrankin kuulun enemmistöön
![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ehkä toinen syy oli liikuntaharrastukseni, joka vei aikaa vaimon mielestä tärkeimmiltä asioilta.
Avoimuutta olen tietoisesti harjoitellut. Välillä sujuu hyvin ja välillä ei. Liikuntamäärää (yllättäen liikun yksin) olen tietoisesti lisännyt
ja se sujuu aina hyvin.
Rohkeutta ja onnea kaikille
![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)