Ulkopuolisuus

Pohdiskelua ja käytännön vinkkejä ihmisten ja sosiaalisten tilanteiden ymmärtämiseen.
MaaOnVoimaa
Viestit: 59
Liittynyt: 12.01.2019 19:42
Viesti:

Re: Ulkopuolisuus

Viesti Kirjoittaja MaaOnVoimaa » 07.08.2019 18:43

Kyllä olen ollut ulkopuolinen. Väkisin olen raahautunut "normaalien" mukana ja jos en olisi niin voisin olla aika heikossa hapessa. Olen kuitenkin sen verran edustavan näköinen että ihmiset yrittää kohdella jotenkin asiallisesti. Oon aina ollut oman tien kulkija niin se on monelle liikaa joten saan olla rauhassa tai sitten en, koulussa olin se helpoin syrjittävä ja kiusattava. Onneksi on perhe ja sukulaiset joiden kanssa on hyvä olla. Pitäs osata vittuilla ja jauhaa paskaa niin vois olla helpompaa.

phantom721
Viestit: 1
Liittynyt: 13.08.2019 23:17
Viesti:

Re: Ulkopuolisuus

Viesti Kirjoittaja phantom721 » 13.08.2019 23:27

Itsekin aina ollut ulkopuolinen. Koulussa yrittänyt välillä olla jutuissa mukana, mutta jotenkin aina tajunnut kuinka erilainen olen, kun introvertti olen. Kiusatuksi joutunut myös sen takia jonkin verran ja perheestäkään ei tukea tule vaikka on iso perhe. Jotenkin yritän vaan sopeutua ympäristöön, mutta kaikki kohtaamiset kammottaa.

Dina

Re: Ulkopuolisuus

Viesti Kirjoittaja Dina » 19.09.2021 18:35

Murrosiästä asti olen tuntenut olevani ulkopuolinen. Yksi syy on koulukiusaaminen, jossa jätettiin porukan ulkopuolelle ja naljailtiin. Nyt tunne ulkopuolisuudesta on jäänyt kummittelemaan sisälleni. Olen myös arka ja aika herkkis tyyppinä.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa