Introt meissä on voimaa

Pohdiskelua ja käytännön vinkkejä ihmisten ja sosiaalisten tilanteiden ymmärtämiseen.
The One

Introt meissä on voimaa

Viesti Kirjoittaja The One » 19.09.2016 21:48

Hei kaikille introspektiivisille!

Minä löysin hienon foorumin. Ei ole toista tullut vastaan jossa yhden thread sivuston vilasulla aukeaa välilehtiin lukuisia mielenkiintoisia aiheita.

Haluaisin ilmoittaa sekä herättää keskustelua aiheesta introvertit ja meidän potentiaali sairastuneessa yhteiskunnassa. Jokaiselle on selvillä että maapallon kantokyky tulee romahtamaan lähitulevaisuudessa ja mitä enemmän aiheen ympäriltä sivistää itseään sitä kurjemmalta tilanne näyttää. Fossiilit loppuvat, maapallon keuhkot eli sademetsät hakataan, kalakannat ovat jo osittain romahtaneet. Kaiken tämän näen johtuvan viallisesta yhteiskunta softasta jolla tiedottomat ihmiset pyörivät täysin, myös meidän vähemmistö suurelta osin. Olen lukenut useiden kirjoituksia jossa he lääkitsevät viallisen softan tai "näkökulman" tuomia haittoja eristäytymällä yhteiskunnasta sekä "hyväksymällä että on intro". Itsensä hyväksyntä on tärkeää ja varmasti ainoa järkevä alusta toiminnalle. Tottakai!

Saanen tuoda uuden näkökulman asian tarkastelemiseksi. Me olemme erikoisia. Me olemme vähemmistö. Me olemme ne ihmiset jotka tiedostavat nykyisen kulutuskulttuurin olevan kiihtyvä tie kadotukseen. Me olemme he jotka ovat "alienoituneita" yhteiskunnasta. Siksi ME olemme myös ainoat ihmiset jotka voivat muuttaa tätä koodipakettia toimimalla sen "ulkopuolelta".

Jonkun on pakko maailmaa muuttaa muuten menetämme n.5miljardia vuotta evoluutiossa. (Eikä siinäkään sinänsä ole mitään pahaa, ehkä seuraavalla rundilla torakoille annetaan mahdollisuus apinoiden sijaan ;) ) Instituutiot eivät tule sitä tekemään. Uskon että foorumilla pyörii ihmisiä jotka kahlaavat tiedostamisen syvässä päässä. Haluan kaikkien introjen vetävän verhot pois silmiltä ja tanssivan sateessa alasti. Toteutetaan kaikki meidän friikit ideat ja näytetään ne julkisuuteen! Näytetään että on todellakin okei olla ihan helvetin outo! Se on sitä siistimpää mitä pimeemmältä näyttää!! :D Enää ei hävetä tai yritetä olla normaaleja soluttautua joukkoon. Lets be crinchy until thats hot. Tämä voisi olla yksi hyvä vaikutus keino, sillä annat muillekin luvan olla outoja ja katsella maailmaa vaihtoehtoisella tavalla. Oikea vaikutus tapahtuu silloin kun teet tämän hymyssä suin ja ihmiset huomaa että sulla on hyvä olla.

Olen jättänyt, ja jättämässä koko ajan enemmän taakseni huolta siitä että mitä muut minusta ajattelevat. Tämän takia minua vihataan ja rakastetaan. Ole värikäs! Värikäs on ainoa värikäs muu on harmaata!

Kaikki introt ja kerrostaloshamaanit keskustelemaan. :ugeek:

India
Viestit: 12
Liittynyt: 15.10.2014 02:00
Viesti:

Re: Introt meissä on voimaa

Viesti Kirjoittaja India » 26.09.2016 20:58

Saastumisen ja Telluksen luonnonvarojen tuhoamisen suhteen olen samoilla linjoilla. Viime aikoina olen päätynyt yrittämään ajatella sitä, mitä emme näe ja mistä emme tiedä. Muuallakin on elämää. Voiko olla niin, että muualla sitä vasta elämää onkin. "Muualla", astraalitasolla ym. tai muissa universumeissa tai ulottuvuuksissa.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa