Covid-19

Ketjut, joille ei ole muuta osoitetta...
MaaOnVoimaa
Viestit: 59
Liittynyt: 12.01.2019 19:42
Viesti:

Covid-19

Viesti Kirjoittaja MaaOnVoimaa » 17.04.2020 20:35

Vaikuttaako sun elämään? Ainoa mikä häirittee kun pizzeriaan ei voi enää mennä hetken mielijohteesta ja kirjastot on kiinni. Toistaiseksi oon terveenä pysynyt.
Viimeksi muokannut MaaOnVoimaa, 19.04.2020 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Overlord
Ylin auktoriteetti
Viestit: 131
Liittynyt: 25.02.2013 16:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Covid-19

Viesti Kirjoittaja Overlord » 18.04.2020 18:10

Suhteellisen vähän on vaikuttanut. Isoimpana miinuksena on bänditreenit pitänyt väliaikaisesti keskeyttää varmuuden vuoksi.

Uudenmaan eristys kanssa ärsytti sen takia, kun lapsen kaikki isovanhemmat asuivat karanteenialueen ulkopuolella.
Question everything. Learn something. Answer nothing. -Euripides

Tsaari
Viestit: 10
Liittynyt: 01.07.2018 22:20
Viesti:

Re: Covid-19

Viesti Kirjoittaja Tsaari » 19.04.2020 20:01

Eipä pahemmin vaikuttanut. Töissä tulee vielä käytyä normaalisti. Ainut miinus on treenien peruuntuminen joka hieman harmittaa.
Enemmän itse olen huolissani hallituksen toimista kuin itse taudista. Mitä pidenpään rajoitukset jatkuvat sitä enemmän tulee negatiivisia vaikutuksia yhteiskuntaan.

Aarne Muikkuvuori
Viestit: 8
Liittynyt: 12.04.2020 22:50
Viesti:

Re: Covid-19

Viesti Kirjoittaja Aarne Muikkuvuori » 20.04.2020 09:14

Ei niin paljoa ole koronapöpö vaikuttanut jokapäiväiseen elämääni. Introvertti kun olen niin en tavannut ihmisiä ennen koronaa ja nyt voin olla tapaamatta kun on virusuhka päällä. Treeneissä en ole käynyt, kaupassa käyn isossa marketissa, jossa on enemmän tilaa väistellä. Ulkona liikun yhtä paljon kuin ennen koronaa, mutta ehdottomasti yksin. Toivotaan että epidemia katoaa mahdollisimman pian ja että mahdollisimman moni pysyy terveenä ja jos sairastuu niin tervehtyy, olipa introvertti tai ei.

Petra
Viestit: 110
Liittynyt: 18.08.2016 07:46
Viesti:

Re: Covid-19

Viesti Kirjoittaja Petra » 21.04.2020 16:02

Hiukset kasvaa päässä. En ole soittanut ottaako kampaaja vastaan. Ja raivostuttaa kun kaupassa joudun käymään eikä osa porukasta välitä ja osa yrittää ja menee sitten överiksi suojakäsineissä ja maskeissa. OIkeastaan se hamstraus aiheutti aluksi päänvaivaa kun se vessapaperi loppui huushollista siihen aikaan ettei sitä saanut ja sitten kun olisi saanut ei kehdannut ottaa sitä normijässäkkää vaan piti tyytyä pikkupakettiin ettei kukaan vain luule että minä(kin) hamstraan sitä.

Eli asioidessahan tuo näkyy, mutta saikulla muutenkin kotona ollen ei ole haitannut. Kuin siis asioidessa ja nuo hiukset alkavat olla aika näköiset.

En vain jaksa yhtään enempää pitää yhteyttä kehenkään. Pitäisi mutten jaksa puhelinta yhtään enempää. Kaikki se resurssi menee saikun hoitoon viikoittain.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa