Pukeutuminen

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Pienikala
Viestit: 8
Liittynyt: 25.01.2017 07:28
Viesti:

Re: Pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Pienikala » 28.01.2017 22:27

Vanha ketju, mutta ilahdutti minua suuresti! Luulin, että olen ainut jota ei kiinnosta ollenkaan nämä ulkonäköasiat. Huojennuin kun lueskelin... Todellakin intro vaikuttaa ihan kaikkeen! Jopa pukeutumiseen.

Vieras

Re: Pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Vieras » 08.04.2017 11:01

Itse pukeudun lähes aina päällä mukavimpiin vaatteisiin, jos tilanne vaatii täytyy noudattaa etikettiä. Perus univormuni on löysähköt collegehousut, t-paita ja villatakki. Kotona tykkään kulkea pelkässä yöpuvussa. Lapsilleni ostan omastamielestäni tyylikkäitä ja käytännöllisiä vaatteita. Itselleni huolin äitini tai jonkun sukulaisen kuolinpesän mävaatteita.
Hiukseni pesen kerran viikossa, koska hiustyyppini ei ole kovin rasvainen. Hiuksia olen muutaman kerran värjännyt poislähtevällä värillä ja kampaajalla näin n. kerran vuodessa. Minunkin vuokseni ovat luonnostaan paksut ja ruskeat. Meikkaan aina harvoin ja silloin koko muotoinen luonnostaan tummia kulmakarvojani, käytän huulipunaa, laitan luomiväriä, puuteroin kasvoni tai lakkaan kynnet. Eniten käytän ulkonäöstäni aikaa kasvojeni hoitoon. Minulla on ongelmallinen sekaiho. Käytän apteekkitavaraa ja kalliita ihonhoito aineita ja ne auttavat. Saan aikaan melko kuulaan ihon ja finnit kuivuvat nopeasti.
En itse kovasti hakea kiinnittää huomiota muiden ihmisten ulkonäköön ja sen ihailuun. Oudoilta mitä olen nähnyt on mies joka meikkaa vahvasti kulmakarvansa. Lisäksi kammoksun outoja lävistyksiä tai makkarankuori vaatteita.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa