Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Mikä olet luonteeltasi kyselyn perusteella?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset

qumma
Viestit: 12
Liittynyt: 17.04.2015 19:46
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja qumma » 17.04.2015 21:04

20/20 tosin osa oli ehkä en tiedä tasoa, mutta enemmän introverttiä kuitenkin nekin. On kyllä huikeaa miten paljon tämmöinen yksi sana voi selittää elämääni. Kaikki introverttiuteen liittyvät jutut esim iltalehdissä ovat kuin suoria lainauksia elämästäni. Miksei tästä ole kerrottu aikaisemmin? En olekkaan epäsosiaalinen tyyppi jonka täytyy ryhdistäytyä ja olla sosiaalisempi. En ole kyllä yrittänytkään, mutta nyt aion ottaa kaiken irti tästä hienosta selityksestä. Miksei koulussa kerrota tälläisestä. Miksi minua on aina kiitetty kun puhun ihmisten kanssa, miksi en vaan saa olla yksin. Tämä termi (introvertti) kysymys on juttu jonka pitäisi olla enemmän julkisuudessa. Voisi auttaa muitakin ymmärtämään itseään.

anuhai
Viestit: 7
Liittynyt: 27.04.2015 18:54
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja anuhai » 30.04.2015 19:49

15/20, mukava olla tällä foorumilla :) lukemani tekstit on melkoista copy-pastea omasta elämästä. Oon monesti miettinytkin minkälaiset ihmiset jaksaa seurauta näitä, mutta nyt ymmärrän :) pitää siis olla itseä kiinnostavia aiheita.

aviation
Viestit: 33
Liittynyt: 27.04.2015 21:24
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja aviation » 01.05.2015 06:21

18/20. On täällä kiva jakaa omia ajatuksia, tuntuu monet jutut niin tutuilta.
Toisten Ihmisten tiettyä avoimuutta on vaikea ymmärtää, kun en juuri sos. mediassa liiku.

Försti
Viestit: 45
Liittynyt: 27.03.2015 21:33

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Försti » 01.05.2015 09:31

.
Viimeksi muokannut Försti, 29.07.2022 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tallukka
Viestit: 10
Liittynyt: 25.04.2015 19:36
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Tallukka » 01.05.2015 15:42

16/20

Olen kyllä aina tiennyt olevani introvertti, mutta pitänyt sitä lähinnä luonteeni heikkoutena/virheenä, joka pitäisi jotenkin korjata. No eihän sitä piirrettä saa itsestään pyyhittyä pois ja muututtua ekstrovertiksi, joten tässä sitä ollaan edelleen hyvin introna. Kiitos tämän palstan en kuitenkaan aio enää edes yrittää muuttaa itseäni. INTJ and proud of it! 8-)

Thale
Viestit: 5
Liittynyt: 05.05.2015 00:42
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Thale » 06.05.2015 09:20

17/20

Hyvin mielenkiintoista havaita, miten monet kommentit täällä ovat kuin suoraan minun näppikseltäni. Erityisesti tuo, että on pitkään ajatellut intro-piirteitään jonkinlaisina puutteina tai virheinä, jotka pitäisi saada korjattua. Olen kolmekymppinen, ja vaikka olen jo pitkään käsittänyt olevani introvertti, en ole aiemmin ihan täysin ymmärtänyt, miten monin tavoin se minussa ilmenee. Ison osan elämästäni olen elänyt siinä harhassa, että minun pitäisi jotenkin koulia itseäni tai "ryhdistäytyä", jotta olisin pidetty ja helposti lähestyttävä, jotta sietäisin paremmin melua, keskeytyksiä ja muita häiriötekijöitä, jotta pystyisin verkostoitumaan työelämässä ja niin edelleen.

Näitä kun hetken mietti niin tulee jopa vähän kiukkuiseksi siitä, miten kaikki tässä maailmassa tuntuu olevan ekstrovertteja varten, ja miten tällaisiin täysin luonnollisiin ominaisuuksiin suhtaudutaan esimerkiksi tämän päivän työelämässä melkein yhtä negatiivisesti kuin vammaan tai sairauteen.

Sami90
Viestit: 37
Liittynyt: 04.01.2015 00:02
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Sami90 » 06.05.2015 20:13

Sain tulokseksi 19/20, eli olen introvertti.

sentim3ntal

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja sentim3ntal » 16.05.2015 15:05

9/20
"Olet ambivertti eli luonteeltasi sijoitut introvertti-ekstrovertti -asteikolla hyvin keskivaiheille. Mahdollisesti pystyt ymmärtämään molempia ihmistyyppejä hyvin. Viihdyt ihmisten keskuudessa mutta silloin tällöin kaipaat myös omaa rauhaa."

Tämä ei tuonut kyllä helpotusta. Kuvittelin saavani korkeammat pisteet kyselystä, mutta monen kysymyksen kohdalla mietin todella pitkään ja osuvin vastaus olisi ollut "vaihtelevasti" tai "toisinaan". Tutustumalla horoskooppimerkkiini (kaksonen) ja tähtikarttaani olen alkanut vähän paremmin ymmärtämään itseäni. Kaksijakoinen luonne, check. Kuitenkaan en ole tyypillinen kaksonen juuri tuon sosiaalisuuden/vilkkauden/puheliaisuuden/pinnallisuuden takia. Toisena päivänä nautin suuresti ison joukon kanssa olosta, toisina välttelen kohtaamasta naapureita rappukäytävässä.

Olen ujo, mutta sanoisin kuitenkin olevani sosiaalinen. Kaipaan tasapainoa yksin olon ja seurassa olon välillä. Pidän small talkistakin, mutta enemmän syvällisestä keskustelusta kahden kesken.

Joo, pystyn ymmärtämään molempia ihmistyyppejä hyvin, mutta itseni ymmärtäminen on vaikeaa, kun en ole selkeästi mitään tyyppiä, oli jaottelu mika tahansa, vaan usein aina vähän kaikkea mahdollista, heh :roll:

HKT
Viestit: 2
Liittynyt: 26.05.2015 21:57
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja HKT » 26.05.2015 22:00

18/20 - itseasiassa tämä tuli vastaan Facebookissa tälläisen kuvasarjan mukana.
http://freakinfact.com/15-things-that-i ... -tell-you/

Niinkuin monet muutkin täällä, minä yllätyin ja myöskin helpotuin tiedosta. Olen aina kuvitellut olevani jotain muuta...

Tihku
Viestit: 29
Liittynyt: 30.01.2015 22:53
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Tihku » 30.05.2015 20:43

17-18/20. Riippuu, miten tulkitsee kysymyksen 17: "Jos pitäisi valita, viettäisin mieluummin viikonlopun tekemättä yhtään mitään kuin tehden koko ajan jotakin." Tarkoittaako tekeminen tässä aikataulutettua tekemistä, ts. että on koko ajan menossa jonnekin, vai luetaanko siihen kaikenlainen yksinpuuhailukin? Puuhailen lähes koko ajan jotakin, usein vielä päämäärällisesti, mutta harvemmin on mitään aikataulutettuja menoja.

Olen jo pitkään tiennyt olevani introvertti; en edes muista, koska olen kuullut sanan ensimmäistä kertaa. Mutta eipä itsetuntemus tuolla saralla ole hirveästi auttanut siihen, etteikö tuntisi usein olevansa se joukkoon kuulumaton. Tämä foorumi on siten itsellenikin ollut oikein kiva ja valaiseva löyty. Monien muiden tavoin tunnistan itseni niin monista postauksista.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa