Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Mikä olet luonteeltasi kyselyn perusteella?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset

Avatar
Ollix
Viestit: 7
Liittynyt: 03.12.2013 19:00
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Ollix » 04.12.2013 15:26

Hyvinhän se meni: 16 tai 17 pistettä, välillä tuli tasapelitilanne. Ainahan tämä outouden, erilaisuuden ja syrjäänjäämisen tunne on vaivannut, haitannut ja ihmettelyä aiheuttanut. Mutta olen ollut aina varma (no en joka päivä), että joskus löytyy vastaus tai jokin selitys ko. asialle ja vaikka se päivä olisi viimeinen ei se olisi myöhäistä.
Mutta ihmetys oli suuri, kun selityksen voikin lukea omin silmin. Oikein päässä kohisi ja pitkään. :idea: Seuraavaksi täytyy alkaa tutustumaan palstan keskusteluihin ja osallistumaan niihin.
Eiköhän ne ajatukset siitä selkeenny.

Vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Vieras » 08.12.2013 15:00

18/20.
Taitaa olla tarttuvaa tautia tämä introvertti. Vaimollakin kaveripiiri pienee pienemistään.

-Hannu-

redoct
Viestit: 3
Liittynyt: 20.12.2013 11:13
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja redoct » 20.12.2013 11:54

18/20. Tai oikeastaan kun nyt jälkeenpäin katselin testiä, en enää löytänyt sitä toista kysymystä, johon olisin vastannut "ei", joten 19/20 ei varmaan olisi myöskään olennaisesti väärin. Mutta puhelimeen vastaan jo ihan velvollisuudentunnosta (pl. puhelinmyyjät) ja siitä syystä, että niitä puheluita tulee niin harvoin (kerran pari viikossa?). Tosin velvollisuudentunto ei ihan aina yletä siihen asti, että pitäisin puhelimen ihan joka hetkellä saatavilla tai sellaisessa paikassa tai sellaisilla asetuksilla, että kuulisin soiton äänen.

Itse koin ahaa-elämyksen lukiessani lehdestä artikkelin jotenkin tyyliin "Introverttiys on ok" tjsp. Aikaisemmin olen koittanut järkeillä käytöstäni ujoudella (kuten myös ihmiset ympärilläni), mutta sitähän se ei todellakaan ole. Minulla ei ole mitään ongelmaa avata suutani, kun siihen on jokin syy. Toisinaan syyksi riittää se, että en halua toisen tuntevan itseään vaivaantuneeksi seurassani. Yleensä en tosin tunne painetta pitää yllä keskustelua vain keskustelun vuoksi.

Drover

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Drover » 23.12.2013 19:58

Mahtavaa, löysin omieni joukkoon! Tulos 18/20 eikä tullu yllätyksenä.

Kysely osittain toi voimaa itseni ymmärtämiseen, sillä vihaan yli kaiken nykypäivän amk- ja yliopisto-opetuksen ryhmätyöpainotteisuutta. Ihmisten kanssa kun pitää oppia tulemaan toimeen jne. :roll:

intristyttö

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja intristyttö » 24.12.2013 02:05

17/20. Voisin sanoa että olen ylpeä introverttiydestäni.

Argos
Viestit: 10
Liittynyt: 27.12.2013 13:50
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Argos » 27.12.2013 15:06

16/20.

Tulos vastaa käsitystä itsestäni.
After ecstasy, the laundry.

- A Zen Buddhist proverb

Jonnu67
Viestit: 4
Liittynyt: 27.12.2013 18:15
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Jonnu67 » 27.12.2013 18:23

18/20

Eksyin tekemään yhtä luonnetestiä ja siellä tuli minulle vastaan vieras sana, introvertti. Piti mennä tutkimaan, että mistä ihmeestä on kyse ja sitä kautta sitten eksyin tekemään tämän testin. Uteliaisuuttani sitten tulin tänne, kaltaisteni pariin. Olen aina ollut ns. yksinäinen susi, joka kulkee omia polkujaan ja katsoo maailmaa eri tavoin. Olen luova ja haluan toimia yksin tai korkeintaan kahden porukassa. Isommassa porukassa mieluummin vetäydyn syrjemmälle ja olen kuuntelija. Silti minut nähdään avoimena ja iloisena ihmisenä. Tosin moni näkee minun sisäänpäinkääntymiseni, kun informaatiota alkaa tulla liikaa ja uuvun. Olen äärimmäisen herkkä ja tunneihminen. Onko se sitten luonteenomaista introverteille? Tämän luonteeni kanssa olen elänyt elämäni ja se on samalla mielenkiintoinen ja myös raskas ja kova.

Vieras

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Vieras » 10.01.2014 03:50

Sain ekalla kerralla 14/20 ja seuraavalla kerralla 13/20. Joukossa on siis selkeästi edes yksi kysymys johon eri vastaukset sopivat minulle eri tilanteissa. Veikkaan, että se kysymys oli numero 18. jossa pohdittiin usean asian tekemistä samaan aikaan. Ruuanlaitossa nautin siitä, että on useampi pannu kuumana kerralla. Työn saa nopeammin tehtyä, vaikka se onkin haastavampaa. Toisaalta, jos minulla on useampi pidempikestoinen homma käynnissä minä ahdistun. Saatan jopa mennä burn outtiin jos on liian moni kurssi meneillään yliopistolla jne.

Numero 6. vastasin ei sen takia, koska kukaan ei ole koskaan sanonut minulle että olisin hyvä kuuntelija. En siis ole saanut kuuntelemisen taidoistani tarpeaksi palautetta, että voisin vastata kunnolla siihen kysymykseen. Mielestäni olen kuitenkin hyvä kuuntelija ja ainakin nautin ihmisten kuuntelemisesta olin siinä sitten hyvä tai en. :lol:

Numero 10. on myös hieman hankala minun kohdallani. Olen hyvin puhelias perheeni ja mieheni kanssa, mutta jos en tunne ihmisiä tarpeeksi hyvin saatan olla hyvinkin hiljainen. Eri ihmiset tai ryhmät saavat minusta totaalisesti erilaisen kuvan. Tämä joskus harmittaa minua. En vain voi sille mitään, että jos on vähänkin enemmän ihmisiä asetun hiljaisen katsojan asemaan. Suurin osa tapaamistani ihmisistä ei koskaan pääse näkemään minun puheliasta puoltani, joka nauttii älyllisestä keskustelusta jne. On harmillista, että en ole vieläkään päässyt "vapautumaan" esimerkiksi mieheni perheenjäsenten ympärillä.


anuski
Viestit: 87
Liittynyt: 12.01.2014 02:46
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja anuski » 12.01.2014 02:59

18/20

Ette tiedäkään kuinka onnellinen mä tästä olen! En ollut aiemmin ikinä kuullutkaan koko sanaa introvertti, luin siitä ammattilehdestäni eilen. No, oli pakko tulla sitten tutkimaan asiaa enemmän. Tein testin ja kun näin tuloksen niin yli meni sellanen helpotuksen aalto. Enkä liiottele. Tämä selittää niin paljon. Oon aina kuvitellu olevani yksinäinen susi, erakko ym. Nyt selittyvät niin monet asiat.

Mä hymyilen täällä ruudun äärellä, niin helpottunut mä olen tästä löydöstäni. Ihan liiottelematta voin sanoa, että tämä tulee muuttamaan asioita. Mun on helpompi ymmärtää itseäni, ja muiden on helpompi ymmärtää minua. Ihanaa! :mrgreen:
Ruoho ei ole vihreämpää naapurin aidan takana. Se on niin vihreää omalla pihallasi, kuin annat sen olla.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa