Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.

Mikä olet luonteeltasi kyselyn perusteella?

Voit valita 1 vaihtoehdon

 
 
Näytä tulokset

Q45
Viestit: 69
Liittynyt: 17.03.2015 20:09
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Q45 » 17.03.2015 22:25

17/20 tännekin.

Muutama kysymys oli sellaisia, mitä en itse yhdistä introverttiuteen, esim. "17. Jos pitäisi valita, viettäisin mieluummin viikonlopun tekemättä yhtään mitään kuin tehden koko ajan jotakin." Tykkään kyllä tehdä paljon asioita ja saada aikaan, kunhan asioilla ei tarkoiteta ihmisille juttelemista vaan vaikka koodailua, soittamista, erilaisten projektien työstämistä yms. yksin tehtävää juttua. :)

Toinen mikä rupesi enempi mietityttämään, oli tuo "19. Pystyn keskittymään helposti." Riippuu täysin siitä, missä ympäristössä on. Mahdoton keskittyä mihinkään kovassa hälinässä kun ympärillä tapahtuu paljon, mutta rauhallisemmassa ympäristössä, bussissa istuessa tai vaikka musiikkia kuunnellessa saa todella helposti hyvän flow-tilan ja keskittymisen päälle.

sadepäivä
Viestit: 13
Liittynyt: 17.03.2015 20:29
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja sadepäivä » 18.03.2015 18:02

15/20
Ei tullut yllätyksenä.Olen aina tiennyt olevani introvertti.
Ihana löytää tälläinen foorumi. Monet täältä lukemani kirjoitukset kuulostavat niin tutulta.

Jimbo
Viestit: 2
Liittynyt: 20.03.2015 11:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Jimbo » 20.03.2015 11:05

Tulos: 16/20
Intro ollaan! 8-)


Avatar
Viiivi
Viestit: 20
Liittynyt: 20.03.2015 07:55
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Viiivi » 26.03.2015 17:34

19/20, eli vahvasti introvertti! :D

Oli jotenkin hassua vastata, kun "nämähän kuvaa kaikki minua" kyllä, kyllä, kyllä...
Vain kahteen kysymykseen piti hetki miettiä vastausta, joista edelleenkään en ole varma pidänkö riskien ottamisesta vai en. Fifty sixty. Riippuu tilanteesta.
Ugh... Do I really have to go? I would much rather stay home look like shit and do nothing.

mercuryarms

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja mercuryarms » 27.03.2015 23:19

Vahingossa päädyin sivustolle ja päätin ottaa testin.
20/20. enpä tiedä.

Kutsuisin pikemminkin omaa tilaani sosiaaliseksi ahdistuneisuudeksi. En tykkää asioida lainkaan tuntemattomien ihmisten kanssa varsinkaan kahdenkeskeisissä tilanteissa. Haluaisin että kaiken voisi tehdä netin kautta.

niksuu93
Viestit: 476
Liittynyt: 01.02.2015 18:45
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja niksuu93 » 28.03.2015 22:39

mercuryarms kirjoitti:Vahingossa päädyin sivustolle ja päätin ottaa testin.
20/20. enpä tiedä.

Kutsuisin pikemminkin omaa tilaani sosiaaliseksi ahdistuneisuudeksi. En tykkää asioida lainkaan tuntemattomien ihmisten kanssa varsinkaan kahdenkeskeisissä tilanteissa. Haluaisin että kaiken voisi tehdä netin kautta.
Niin, onhan introverttiudella ja sosiaalisella ahdistuksella kieltämättä monia yhteisiä piirteitä, ainakin ulkopuolisen silmin katsottuna. Ehkä kuitenkin se merkittävin ero näiden kahden välillä on se, että siinä missä introvertti ei hakeudu sosiaalisiin tilanteisiin koska kokee ne yleensä turhiksi ja rasittaviksi, sosiaalisesta ahdistuksesta kärsivä välttää niitä lähinnä pelon ja itsensä nolaamisen vuoksi. Lopputulos on lähes sama, mutta ero itse ihmiselle melkoinen. Elämä voi olla tosi vaikeaa pahan sosiaalisen fobian vuoksi, koska se rajoittaa niin paljon normaalia elämää. Introverttia asiointi ja kommunikointi muiden kanssa ei pelota, mutta on pidemmän päälle todella kuluttavaa.

Voihan ihminen toki olla introvertti, mutta samalla myös kärsiä sosiaalisten tilanteiden pelosta. Tällöin ehkä nuo ominaisuudet vielä korostuvat entisestään. Kyllä mä itsekin myönnän, että pientä arkuutta, ujoutta ja ahdistustakin varsinkin uusiin tilanteisiin aina liittyy, mutta pääasiallinen selitys käytökselleni löytyy kuitenkin introverttiudestani.

masa
Viestit: 10
Liittynyt: 02.04.2015 17:17
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja masa » 02.04.2015 22:48

17/20. Plusmiinus kaksi sanoisin, osa menee kuitenkin kyllä/ei välimaastoon.

kesäsade
Viestit: 13
Liittynyt: 08.04.2015 20:46
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja kesäsade » 11.04.2015 22:31

Hei vaan, tässä uusi palstalainen. Testin tulos oli 17/20 jonka jo arvasin. Olen jonkin aikaa lueskellut teidän kirjoituksia ja saanut vahvistuksen moneen asiaan omasta luonteestani. Vasta vähän aikaa sitten minulle aukesi tämä introverttius. Olen joskus ajatellut että minussa on jokin sairaus kun niin herkästi alkaa väsyttämään seurassa jossa on paljon väkeä.

Dilemma
Viestit: 45
Liittynyt: 11.03.2015 08:09
Viesti:

Re: Testaa oletko introvertti -kyselyn tulokset

Viesti Kirjoittaja Dilemma » 15.04.2015 09:25

Tein tuon testin vasta nyt ja tulos oli 13/20 eli silti introvertti, vaikka en varmaan niin vahvasti. Vastasin Ei ainakin siihen Small talk -kohtaan. Small talk on mielestäni erityisen paikallaan esimerkiksi töissä ja täysin tuntemattomien ihmisten kanssa, jos he jostain syystä alkavat jutella vaikka bussipysäkillä. Inhoan sitten taas vastaavasti esim. uusien sukulaisten tapaamista, koska yleensä silloin ollaan jossain eristetyssä tilassa, josta ei pääse helposti pakoon halutessaan (esim. kylässä tai sukujuhlissa). Siihen liittyy se, että minulla on siinä mukana joku tuttu ihminen, jonka kuvittelen tarkkailevan käytöstäni ja menen helposti lukkoon. Tuollainen on ihan lapsuuden peruja ja yksin asioidessa sellaista painetta ei ole ja pystyn rentoutumaan paremmin. En myöskään ajattele aina ennen kuin puhun ja voin helposti näyttää keskeneräisen työn muille, ei siinä mitään.

Introvertin minusta tekee se, että tykkään olla pienissä ympyröissä ja kommunikoin paremmin kirjoittamalla kuin puhumalla. Jos ajattelenkin järjestäväni jotain synttäreitä, mielen valtaa yksinkertaisesti tylsyys. Työskentelen myös parhaiten yksin, mutta esimerkiksi olen työskennellyt viime vuodet avokonttorissa ja se ei haittaa, kunhan ei tarvitse tehdä työtä yhdessä jonkun kanssa. Pystyn kyllä keskittymään siinä omalla paikallani työhön. Ryhmätyötaidot ovat koetuksella tälläkin hetkellä, kun opinnoissa niitä on ihan koko ajan. Minulla on mielestäni parhaat ideat ja suivaannun, jos jonkun muun tyhmä ehdotus menee läpi. :mrgreen:

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa