Horoskoopit

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Tera
Viestit: 6
Liittynyt: 16.03.2014 17:09
Viesti:

Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Tera » 03.06.2014 19:11

Pientä galluppia, ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta :)

Mitä horoskooppeja täällä on edustettuna?

Oletteko huomanneet, että jotkut tietyt horoskoopit edustaisivat enemmistöä itse tuntemistasi introverteista?

Mawerick
Viestit: 109
Liittynyt: 15.04.2013 15:09
Paikkakunta: Yläne
Viesti:

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Mawerick » 03.06.2014 21:48

Mä olen muistaakseni vaaka.

Tosin katsantokantani elämään on tieteellinen ja rationaalinen, enkä siis usko horoskooppeihin tai muihinkaan vastaaviin asioihin.

Passepartout

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Passepartout » 04.06.2014 12:31

Mä olen kalat. Kalojen pitäisi olla herkkiä ja romanttisia -ja toisaalta epäkäytännöllisiä. And then we all laughed so very hard.

Kiinalaisessa horoskoopissa olen vuohi. Ihan ei osu kohdalleen sekään.

Turha varmaan mainita että en usko horoskooppeihin? Se on huomattavasti tärkeämpi kysymys.

Voipukka
Viestit: 8
Liittynyt: 06.06.2014 16:07
Viesti:

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Voipukka » 06.06.2014 18:57

Kalat täälläkin. Kiinalaisissa käärme. Voisinkin siis lyödä kaksi horoskooppia yhdellä iskulla ja julistautua kaksipäiseksi lohikäärmeeksi.

Ja mainittakoon nyt etten myöskään tuohon hömppään usko, mutta kivahan niille jutuille on joskus naureskella.

Avatar
time
Viestit: 4
Liittynyt: 13.01.2014 15:42
Viesti:

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja time » 08.06.2014 13:34

Olen skorpioni ja kiinalaiselta horoskoopilta koira.

Pääpiirteet molempien horoskooppien luonteiden kuvailun osalta osuu niin nappiin, että voisin sanoa niissä olevan jonkin verran totuudenperää. ;)

anuski
Viestit: 87
Liittynyt: 12.01.2014 02:46
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja anuski » 16.06.2014 20:41

Itse oon härkä. Aika iso osa pitää paikkaansa. Jääräpäinen kun mikä jos sille päälle sattuu :lol: Tosin en oo mikään viherpeukalo, aikalailla päinvastoin oikeastaan.
Ruoho ei ole vihreämpää naapurin aidan takana. Se on niin vihreää omalla pihallasi, kuin annat sen olla.

pampula
Viestit: 9
Liittynyt: 22.11.2014 18:31
Paikkakunta: Perämetsä
Viesti:

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja pampula » 27.11.2014 21:41

En usko horoskooppeihin, sillä järkeni sanoo, ettei tähtien asento syntyessäni ole voinut vaikuttaa siihen millainen olen, vaan sen määräsi geenit suurimmaksi osaksi ja ympäristö on vaikuttanut jonkun verran.

Mutta oinas olisin syntymäaikani perusteella.

Yksakka

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Yksakka » 21.12.2014 21:31

Neitsyt. "Uskon" horoskooppeihin ja olen mielestäni aikalailla samanlainen luonteeltani, miksi neitsyt usein kuvaillaan. Tai ehkä olen vaan alitajuisesti aina käyttäytynyt niin, koska haluan olla horoskooppini kaltainen?
Testin perusteella olen myös ihan selvä introvertti.

Vieras

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Vieras » 21.12.2014 21:32

Yksakka kirjoitti:Neitsyt. "Uskon" horoskooppeihin ja olen mielestäni aikalailla samanlainen luonteeltani, miksi neitsyt usein kuvaillaan. Tai ehkä olen vaan alitajuisesti aina käyttäytynyt niin, koska haluan olla horoskooppini kaltainen?
Testin perusteella olen myös ihan selvä introvertti.

..jatkaisin vielä..

Veljeni on myös neitsyt ja olemme kyllä luonteiltamme kuin yö ja päivä. Hän ei todellakan ole introvertti, voin sen sanoa heti.

Emejii

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Emejii » 11.01.2015 12:42

Itse oon jousimies :) Kyllä se mua aika paljon kuvastaa, ja jonkun verran uskon horoskooppeihinkin.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa