Ovatko introvertit tavanneet?

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
joel88
Viestit: 8
Liittynyt: 07.01.2018 23:16
Viesti:

Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja joel88 » 11.01.2018 00:56

Hei vaan!

Olen seurannut jonkin aikaa hiljaista touhua täällä ja rohkaistuin viimein kirjoittamaan uuden ketjun. On tämä vaikeaa..

Oletteko hyvät kanssaihmiset järjestäneet ikinä introverttien tapaamista? Tehneet miittinkiä jossakin? Uskaltautuneet yhdessä "suurin joukoin" vaikka johonkin ihmisten ilmoille?

Avatar
Paha-Bob
Viestit: 25
Liittynyt: 14.01.2017 21:39
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Paha-Bob » 11.01.2018 15:53

En usko, että foorumilla on ikinä ollut varsinaista miittiä. En ole täältä ainakaan löytänyt ketjua asiaan liittyen. Ehkä muutama foorumilainen on joskus tavannut kahden kesken.

Itse kyllä voisin olla alustavasti tulossa, jos Tampereella joskus satuttaisiin kokoontuminen järjestämään.

PS. Foorumit taitavat olla muutenkin menettämässä merkitystään. Facebookin ryhmät lienevät suositumpia verkostoitumiseen.

joel88
Viestit: 8
Liittynyt: 07.01.2018 23:16
Viesti:

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja joel88 » 12.01.2018 02:27

Mielenkiintoista. Noin arvelinkin asian olevan. Ainakin ajatuksena voisi olla kutkuttava järjestää miittinki samanhenkisten ihmisten kanssa. Kaikilla olisi ainakin yhtä suuri kynnys siihen alkutuskailuun tohtiiko lähteä ja kuka aloittaa ensimmäisen keskustelun :D

Petra
Viestit: 110
Liittynyt: 18.08.2016 07:46
Viesti:

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Petra » 12.01.2018 09:33

Huolissani olen kyllä ajatuksesta foorumien kohtalosta sillä itse en jaksa FBtä enkä oikein muutakaan jatkuvaa ärsykettä syöttävää formaattia. Toivottavasti tämä foorumi jäisi edes löydettäväksi vertaistueksi itsensä löytäneille.

Itse ajatukseen miiteistä: ei kiinnosta monestakaan syystä. Ensinnäkin luultavasti satojen kilometrien matka ajatuksena uuvuttaa. Toisaalta se ison joukon kanssa oleminen... huh. Ja toisaalta jos vapaata keskustelua olisi niin mahtaisikohan olla vaivan väärti. Huumori silmäkulmassa tätä kirjoittaessa.

Miittiä hauskempaa olisi paikkakuntakohtaiset tapahtumat vaikka niihinkin varmaan olisi kerättävä voimia. Siis lähtemisiin voimia.

Aika monelle työkaverillekin olen kertonut olevani introvertti kun siitä nykyisin paljon puhutaan niin jospa vähän tajuaisivat miksi pitää vetäytyä syrjään hälinästä. Ja kuitenkin ihan sama se minulle on ymmärretäänkö vai ei. Kyllä erilaisuutta pitää työyhteisöissä oppia sietämään.

Yhtä lailla kun ei minunkaan tuomita outoja ekstroverttejä, heh.

Jarno

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Jarno » 09.01.2019 11:38

Olisi kyllä mielenkiintoista pitää introverttien miitti mutta vielä mielenkiintoisempaa olisi miettiä miten se järjestetään jotta ympäristö vastaa introverttien tarpeisiin? Tämä maailma kun on kulttuuria myöten extrojen speksaama niin tässä voisi olla paikka aloittaa omaa uutta kulttuuria omilla ehdoilla.
Ainakaan ei kaikkia ihmisiä samaan tilaan ja latautumiselle hiljainen tila. Miten introt aloittavat keskustelun? Extrojen maailmassahan sitä vain mennään ja aletaan höpöttämään. Pitäisikö keskusteluyhteyden luontia helpottaa vaikka teemahuoneilla joihin voi mennä juttelemaan jostain tietystä aiheesta (intro työpaikalla, introjen deittitila, exrto puolisona)? Vai onko koko ajatus miitistä niin ristiriidassa introverttiyden perimmäisen olemuksen kanssa että on liian vaikeaa tehdä tapaamisesta sellainen ettei ketään ahdista (liikaa)?

Jos tosissaan introt alkavat pitämään mittejä niin se on sitten sellainen jatkuvan kehittämisen paikka (järjestä, kerää palautteet, arvioi, kehitä, järjestä, kerää, jne). Ajatuksena kyllä kutkuttava!

Petra
Viestit: 110
Liittynyt: 18.08.2016 07:46
Viesti:

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Petra » 15.01.2019 22:34

Leirintäalue ja jokainen omassa mökissään. Sitten pakkokohtaamisiin tulistelupaikoilla jne. Vetäytymistähän se olisi väkisin. Ei tosiaankaan mitään isoja ryhmiä. Yleensä itselläni ulkoilma varmaan on ympäristönä parempi kuin sisätilat. Leirikeskuskin voisi olla jos on omat huoneet joihin lähteä.

Kunhan tässä heittelen jos muut innostuu oikeasti tapaamaan. Mulla tuo kohtaamiskiintiö täyttyy työssä joka päivä etten lähtisi ensimmäisenä reissaamaan pitkää matkaa vaikka sopeutumiskykyä minulla on aina ollut paljon viikoksikin. Mutta minkään ohjelmaan osallistuminen varmaan tuntuisi itse kenestäkin uuvuttavalta.

Ai-jai, alkoi tosiaan mielikuvitus jyllätä. Käyskentely ja satunnaiset tapaamiset tietäen että kaikki on enemmän tai vähemmän introverttejä jossain järvenrannassa... pasianssipöytiä yksinpeluuta varten... lukemista ja muuta turvallista tekemistä. Retriittimäistä oleilua. Ilman sosiaalisia paineita.

Deluminator
Viestit: 8
Liittynyt: 02.01.2019 14:59

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Deluminator » 22.01.2019 15:27

Kyllä minusta olisi mielenkiintoista tavata muitakin introverttejä. Tosin haluaisin tehdä jotain mielenkiintoista yhdessä, esimerkiksi lautapeli, ps-peli-ilta, lenkkeilyä tai muuta pienellä porukalla tai kahden kesken.

Bombashaman
Viestit: 12
Liittynyt: 04.12.2018 20:11
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Bombashaman » 01.02.2019 21:47

Mulla livetapaaminen on korkean kynnyksen takana, ei missään tapauksessa kiinnosta nähdä tuntemattomia ihmisiä ennen kuin heihin on tutustunut muuta kautta. Tosin tässä tapauksessa, kun tietää että se näkeminen on jokaselle varmaan epämukavaa aluksi, kynnys saattaa olla hieman matalampi. Luonnollisesti pari olutta alle niin sitten helpottaa.

Biisami
Viestit: 8
Liittynyt: 10.03.2019 16:09
Viesti:

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Biisami » 10.03.2019 16:51

Peli-ilta olisi minustakin kiva. Jos on kiinnostuneita niin voin järkätä Päijät-Hämeessä tai ehkä myös PK-seudulla :)

Liitaja

Re: Ovatko introvertit tavanneet?

Viesti Kirjoittaja Liitaja » 18.03.2019 10:57

Pidän joukkuepeleistä vain jos jokaisella on oma pallo.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa