Rekisteröidy    Kirjaudu sisään    Keskustelualue    Käyttäjät   Etsi    UKK

Etusivu » Yleiskeskustelu » Yleiskeskustelu

• Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
    Kirjoittaja Viesti
     Viesti Lähetetty: 09.10.2017 16:02 
    Poissa

Moikka.

Olen jo jonkin aikaa lueskellut tätä foorumia ja tunnistan itseni täysin tämän foorumin kirjoituksista. Olen siis 39 vuotias mies jolla on myös aikuisiän Asperger diagnoosi mutta en siitä ole loppuenlopuksi itse kovin varma että olenko assi vai en? Vasta noin 6 vuotta sitten aloin olemaan selvillä tästä introverttiuudesta sitä ennen luulin olevani vaan outo tai välillä hullukin :D . Sitten kun aloin selvittämään asioita ja kävin myös psykiatrilla ja psykologilla, sieltä tuli Asperger diagnoosi ja sain jonkinlaista selitystä outoudelleni mikä helpotti itseäni hieman, kuitenkin minulta mielestäni puuttuu aika isoja ominaisuuksia joita asseilla yleensä on. Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa jotka olivat aika katastrofaalisia koska en tajunnut että miksi käyttäydyn kuin nyt yleensä introvertti käyttäytyy kun ei saa hetken rauhaa, nykyään onneksi asun yksin ja olen sellaisessa sopivassa suhteessa jossa asutaan eri osoitteissa ja ei tarvii olla koko ajan kuin paita ja perse yhdessä. Lapsena oman äitini kertoman mukaan viihdyin yksikseni pitkiä aikoja omissa touhuissa, kavereita oli vähän ja yleensä vain yksi kerrallaan, myöhemmällä iällä olinkin helposti kavereiden vietävissä koska olin liian kiltti. Ei kai tässä vaiheessa muuta.

Ilmoita tämä viesti
     Profiili Lähetä yksityisviesti  
    Vastaa lainaamalla  
     Viesti Lähetetty: 12.10.2017 19:08 
    Poissa

Tervetuloa! Meitä on täällä muitakin, kuten olet varmaan jo huomannut.

Ilmoita tämä viesti
     Profiili Lähetä yksityisviesti  
    Vastaa lainaamalla  
    Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Etusivu » Yleiskeskustelu » Yleiskeskustelu